Değişik ♡2♡

77 6 4
                                    

Sabah kalktım ve annemden karşı komşunun -psikiyatrist - kadının adını ve soyadını aldım.Anneme onu tanımak istediğimi söyledim.Hemen sevinçten havalara uçtu.

Adını verdi: Kübra Genç.Otuz yedi yaşında,yirmi yaşında tek çocuğu var.Eşi Mehmet Genç bir şirkette çalışıyor.

Hemen instgramdan adını buldum ve hesabı gizli değildi.Hemen takip ettiği kişilere baktım ve adını öğrendim.

Adı: Hüseyin Genç.Yirmi yaşında, tekvando,BESYO okuyor.

Bu nasıl isim ya ben bir afilli isim bekliyordum.Bu ne?Ön önemlisi üç bin takipçisi var ve dörtte üçü kız.Hay benim şansıma!İnstgramdan mesaj attım.

Sherlok Holmes = Slm Puçkin

Sherlok Holmes= Senlen konuşmak istiyorum

Sherlok Holmes= Neden bir sürü kız takipçin var?

Sherlok Holmes= Gay misin? (07:05)

Kaç saat mesajıma cevap vermedi.Off acaba bana cevap verir mi?Sonunda mesaj attı.

GençHüseyin_9 yazıyor...

GençHüseyin_9 = Normalde böyle başlayıp sonra iltifat ediliyordu.Noluyor?

GençHüseyin_9 = Yine de cevap vereyim.Gay değil,yakışıklıyım😎😎 (11:27)

Sherlok Holmes= Gay olsaydın güzel erkekler yavşardı sana.

Sherlok Holmes = Neyse ben seni gay olarak görüyorum ve bana erkeklerle nasıl konuşmam gerektiğini öğret.

Sherlok Holmes=Çünkü birisine aşığım ve sende bana yardım edeceksin.

GençHüseyin_9= Ben GAY DEĞİLİM!

GençHüseyin_9= Sana neden yardım edeyim?Hala bana olan platonik kızlardansın diye düşünüyorum.

Sherlok Holmes = Hadi ama gerçekten sadece konuşmak istiyorum benimle arkadaş olur musun?

GencHüseyin_9= Gercekten tuhaf birisin ve tamam ama bana karşı bir şey hissedersen ve bunu anlarsam konuşmama kararı alırım çünkü boş yere ümit vermem.

Sherlok Holmes = Okey Puçkin!!!

GençHüseyin_9= Bana neden Puçkin diyorsun.Ha beni o kadar gözünde büyüttün.😉

Sherlok Holmes= Farkındaysan sana Puşkin demiyor Puçkin diyorum.
Anladın mı şimdi?

(görüldü )

***

En tuhaf yaşadığın olay?

-Benim ki bir sürü örneğin küçükken çok fazla güvercin elime alırken sırf bir tanesi hamile olduğunu öğrenince bir daha hayvan elliyemedim.Şuan hayvanları uzaktan seviyorum.Galiba bütün hayvanları hamile olarak görüyorum😂😂😂😂

Sherlok Holmes

GençHuseyin

Selocan

Hüseyin & Sahuna

Selocan & Sahuna


İLACIMSIN /  TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin