f̷i̷v̷e̷ ̷y̷e̷a̷r̷...

632 78 44
                                    

Soğuk su tenimi ezip geçerken zorlukla araladım şişen gözlerimi. Göğsüme duş başlığını tutan kişiye baktım zorlukla. Gördüğüm sima bir kaç saat önce yaşadıklarımı anımsatırken suratımın asılmasına engel olamadım.

Bana iyilik yaptığını zanneden ancak bir boktan haberi olmayan doktora olan öfkem yeniden beynimi zonklatırken bileğinden yakaladığım doktoru duşun içine çektim. Beni ayıltmak için tuttuğu soğuk su onun bedenini ele geçirdiğimde kısıkça inlemişti.

"Neden yaptın bunu!?"

Suyun etkisiyle kıyafetleri bedenini sarmış, titremeye başlamıştı ancak kendinden emin yüz ifadelerinden bir milim kayıp yaşamıyordu.

Eli bileklerimi narince kavramış, en hassas kısmı hafifçe okşamıştı.

"Acıtmış olmalı, üzgünüm."

İnce bileklerime geçirdiği kelepçelerin oluşturduğu izlerin üzerini ovmaya devam etti. Kendimi fazlaca çekiştirmiş olmalıydım, derin yaralar oluşmuştu.

"Şuraya oturalım, seni yıkayacağım."

"Kendim yapabilirim."

Ayakta zor duruşma karşılık söylediğim onu güldürmüştü. Beni yıkama teklifini kadar fark etmediğim bir detay dank etti aniden kafama. Ben çıplaktım. Çırılçıplak...

Omzumdan tutarak beni duşun içindeki küçük oturma kısmına çekti. İstemediğimi söylemiş, ancak yaptıklarına da sessizce itaat etmiştim. Önüne oturmamı söylediğinde parmaklarım gömleğinin düğmelerini buldu.

"Benim yüzümden ıslandın. Üstünde kalırsa hasta olursun. Hem tek savunmasız olan ben olmak istemiyorum."

"Senin görüntünün karşısında tamamen savunmasız olan benim Jaemin."

Sertçe yutkundum. O ana kadar sadece gözlerime bakan doktor bakışlarını hızlıca bedenimde gezdirmişti.

"Her bir zerren kusursuz."

Yeniden gözlerimi buldu delici bakışları. Nefesimin kesikleşmesine sebep olan vanilya kokusu yeniden burnuma ulaşırken mimikleriyle verdiği izni alarak gömleğini çıkarttım. Tanrım... Daha önce hiç böyle bir vücut görmemiştim. Aklım başımda mıydı?

Hiç güneş görmemişçesine beyaz teni, özenle yapılmış kaslarla bezeliydi. Benim cılız bedenime kusursuz diyordu ancak onun ki her bir noktası altın oranla hesaplanmışçasına büyüleyiciydi.

Aç bakışlarım doktorun bedeninde görülmedik yer bırakmazken yeniden bir çocukmuşum gibi saçlarımı karıştırarak bütün ortamın seksi havasını dağıttı. Bu adam cidden...

Tuttuğu elim ile önüne oturttu beni. Su yardımıyla saçlarımı şampuana hazırlayıp gözlerimi kapatmamı söyledi.

Evlatlarına düşkün bir annem veya babam olmamıştı hiç bir zaman. Kendimi bildim bileli tek başıma yapmıştım her şeyi. Ortaokulda sürekli bitlenirdim çünkü gözlerimi kapatma korkum vardı. O piç yüzünden... Bu yüzden gözlerime şampuan kaçardı ve saçlarımı yıkayamadan çıkardım. Büyükannem de tek bildiği çözüm olarak saçlarımı kazırdı. Ve şimdi yirmi yaşına girmek üzere bir genç olarak ilk defa biri beni yıkıyordu. Saçlarımı narince okşuyor, şampuanı kıkırtılar eşliğinde yüzüme atlatıyordu. Ve ben korkmuyordum, yanında çırılçıpklaktım ve gözümü kapatmaktan korkmuyordum. Neden?.

"Birileri İğneden hoşlanmıyorum mu demişti?"

Daldığım düşüncelerden doktorun kadife sesiyle çıkabilmiştim. Parmakları huylandırırcasına kuyruk sokumumda gezdiğinde anlayabilmiştim dövmemden bahsettiğini.

"Epey oluyor onu yaptıralı."

"Çok güzel duruyor. Anlamı ne? Bu tarihin?"

İşte bu sormaması gereken bir soruydu...

Aniden içimi saran korku ile hıçkırıklarım bedenimin iktidarını eline almış, gözyaşlarım aralıksız akmaya başlamıştı.

"Jaemin, neyin var? Neden ağlıyorsun?"

Telaşlı sesi bana yardım edebilmek için çabaladığını gösteriyor, ama hiç bir şey yapamayacağını bilmiyordu.

"Bana beş yıl önce ne yaşandığını anlatmak ister misin?"

Dövmemdeki tarihin sonundan beş yıl öncesini anlamış olması normaldi. Fakat anlatamazdım. Yalanladım.

Kollarımı sararak beni kendine çevirdi. Avuçlarına aldığı suratım ile ona bakmam için beni zorluyordu.

" Lütfen bana anlat. Sana yardım edeceğim. "

Hızlı hızlı kafam sağa sola sallanırken sayıklamaya başladım yeniden. Engel olamıyordum. Beş yıl sonra ilk defa birinin öğrenmesi endişesi beni korkutuyordu.

"Yapamam... Yardım edemezsin..."

"Ederim, söz veriyorum her ne ise sana bunu unutturacağım. Bana güven Jaemin..."

"Be-beş yıl önceydi..."


******************

Selamlar... Bakalım beş yıl önce ne olmuş ve kimle olmuş. Tahminlerinizi merak ediyor, yorumlarınızı bekliyorum 💙

(düzenlendi)


𝙙𝙧𝙪𝙜☾ 𝙣𝙤𝙢𝙞𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin