𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵

614 73 50
                                    

"Nerede şimdi?"

"Sizin odanızda efendim."

Genç doktor sekreterine baş selamı verip odasına ilerledi. Kendi odası olsa dahi içeride biri olduğunu bilerek nezaketen kapıyı çalarak girdi küçük odaya.

"Beklediğimizden erken gelmişsiniz profesör."

Arkası dönük camın önünde duran profesör duyduğu naif ses ile yavaşça arkasın merhaba döndü. Beklenmedik bir gülümseme ile genç doktorun önünde eğilip yanına yaklaştı.

"İnsanları beklemedikleri anda yakalamak huyumdur. Ben Profesör Jung Jaehyun. "

Kendisine uzatılan eli sıkarken 'ne de genç' diye geçirdi aklından Jeno. Profesörler algısal olarak hep yaşlı anılırdı ya, ondan.

"Enfeksiyon ve ruh hastalıkları uzmanı doktor Lee Jeno. Tanıştığıma memnun oldum profesör."

Nezaket kuralları gereği üstü olan doktoru oturması için yönlendirip odaya iki kahve söyledi. Normal bir havadan sudan muhabbet sardı bu sefer odayı.

"Bu hastaneyi neden seçtiğimiz hiç merak ettiniz mi Doktor Lee?"

"Bunu merak etmeyen yok profesör. Sizin kadar tanınmış ve başarılı birinin onca hastane varken burayı seçmesi merak konusu elbette."

İşaret parmağı ile genç doktoru gösterip yanağındaki çukuru belli ederek gülümsedi Jaehyun. Işıltılı gülüşüne katılan imalı bakışları genç doktoru bir nebze ürkütmüştü.

" Sebebi sizsiniz Bay Lee. Üç yıl önce tedavi ettiğiniz Kim Jennie'yi hatırlarsınız, şuan yanımda pratisyen hekim olarak görev alıyor. Ayrıca hasteneme yeni aldığım stajyerde hakeza sizin tedavi ettiğiniz eski bağımlılardan. Nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ancak bu konuda oldukça başarı gösteriyorsunuz ve beni de bu hastaneye çeken size karşı duyduğum merak duygusu oldu. Nihayet sizinle tanıştığım için mutluyum. "

Utanarak kafasını önüne eğdi Jeno. Cümlede geçen Jennie ismi canını sıksa da çok takılmamaya gayret gösterip iltifat kısımlarına yoğunlaşmaya çalıştı. Bir takıntısı vardı ya doktorun kalbine sahip olmadan istemiyordu bedenleri paylaşmak, sebebi bu güzel kadındı. Delice sevip birlikte olacağı sırada yakın arkadaşından hamile olduğunu öğrendiği güzel Jennie yüzünden...

Eskilerin acısını bir kenara bırakıp profesöre güven verme amacı ile girdiği ameliyatlardan bahsedip yavaştan yaklaşan ameliyat saati ile bodrum kata inmişlerdi. Beklentisinin üzerinde güzel bir aurası vardı Jaehyun'un. Hep sert ve soğuk diye duymuştum hakkında söylenenleri ancak aksine gayet sıcakkanlı ve konuşkan biri ile tanışmıştı. Keyifli bir operasyon olacağı kesindi

~~~~~~~~~~~~~~~

Ağrıyan eklemlerini kıtlatarak koridorun sonundaki odasına ulaştı genç doktor. Ameliyat altı saat sürmüş, saat gecenin bir yarısı olmuştu.

Yorgunluğunun üstüne profesörden aldığı iltifatlar ile neşeli bir hale bürünmüş Jeno, yüzünü ovuşturarak odasına girdi.

Odaya hakim olan benzersiz koku ile gözleri kalbini çarptıran küçüğü aradı. Camın kenarındaki tekli koltuğa kıvrılmış elinde bir çerçeve ile bekliyordu onu küçüğü. Jeno'yu görmesiyle ayaklanıp çekinerek yaklaştı yanına.

𝙙𝙧𝙪𝙜☾ 𝙣𝙤𝙢𝙞𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin