Dolaptan çıkarttığım sütü doktorun hazırladığı mısır gevreklerinin üzerine dökerken yaramaz bakışlarımı doktorun açıkta kalan göğsünden alamıyordum. Bakışlarının göğsünde sabitlendiği anlayan doktor kalçama küçük bir şaplak atıp yanaklarımı sıktı.
"Uslu bir çocuk ol Jaemin."
"Uslu çocuklardan mı hoşlanırsın doktor? "
" Evet. Çok uslu, akıllı ve laftan anlayanalardan."
"Çok zor değil, senin için uslu bir çocuk olabilirim doktor."
İşaret parmağım yavaştan doktorun teninde gezerken Muzipçe sırıtmış, kaşığa doldurduğu mısır gevreğini dudaklarıma yaklaştırmıştı. Uslu bir çocuk gibi uzattığını yiyerek bir kaç sevimli hareket yapmam ile bıkkınlıkla nefes verip uzaklaşması bir olmuştu.
Beraber keyifli sohbet eşliğinde kahvaltımızı yapmış, etrafı toparlayıp dişlerimizi fırçalamıştık. Sıra benim doktorumu işe uğurlama merasimine gelmişti.
"Bu gün de tedavini uygulayacağız. Ama öncesinde gitmek istediğin bir yer var mı?"
"Şehir merkezindeki bara gitmek istiyorum. Seninle tanıştığımdan beri hiç gidemedim."
Hiç düşünmeden cevaplamıştım. Başta olumsuz karşılasa da kolayca ikna olan doktorun yanağına kaçamak bir öpücük bırakıp gidişini izlemiştim.
Akşam eskisi gibi eğlenebileceğimi düşünmenin verdiği heyecanla kendimi banyoya attım. Güzelce duş alıp hazırlanacaktım. Belki bu gece doktorun bir duvarını daha yıkabilirdim..?
~~~~~~~~~~~~~~
Saatin 23.00'ı göstermesiyle söylenerek kendi etrafımda turladım. Doktorun acil bir ameliyatı çıktığı için beni alamayacağını söylemiş, eve bir taksi yollamıştı. Güya erkenden buluşacaktık...
"Ah... Çok beklettim mi?"
Arkadan duyulan ses ile çatık kaşlarımı iyice belli ederek döndüm.
"Yok hiç beklemedim!"
Tam iki buçuk saat olmuştu. Onsuz içeri girmeyeceğime dair söz vermiştim ve kapıda o kadar süre beklemek hiç eğlenceli değildi.Normalde sözlerini asla tutmayan ben doktorum için kendime yenilikler katmaktan çekinmiyor,laflarını aklıllıca dinlemekten geri durmuyordum.
"Tamam kızma, geldim işte."
Dağılmış saçları, kırışmış gömleği ile perişan gözüküyordu. Yine de büyüleyici suratı yanımda parlaması için yeterliydi.
"Hadi içeri girelim."
"Bir dakika..."
Bana yaklaşıp kolunu belime sardı. İlk tanıştığımız gün de olduğu gibi yine bol ve içimi gösteren bir gömlek tercih etmiştim. Siyah dar pantolonum ise benim için vazgeçilmez bir görünüş sırrıydı.
"Böyle bir kalabalıkta seni nasıl koruyabilirim? Girdiğimiz andan itibaren bütün bakışları üstünde toplayacaksın."
Belli belirsiz iltifatları hoşuma giderken kulağına yaklaşarak Nefesimi boynuna doğru bıraktım.
"Beni yanından ayırmazsan kimse yaklaşamaz doktor."
Parmaklarını benimkilere geçirip tebessüm etti. Sımsıkı kavradığı elimle içeri girdik.
Özlediğim atmosfer birebir aynı duruyordu. Çeşitli parfüm kokuların karışmış ter kokusu, her köşede birbirine geçmiş bedenler ve pistte çılgınlar gibi dans eden kalabalık. Klasik bar havası...
"Direklerin yanına gidelim. Dans etmek istiyorum."
"Sadece pistte dans etsen olmuyor mu?"
Sağa sola salladığım kafam ile ipleri elime alarak onu pistin yanındaki boş direklerden birine sürüklendim. Bedenimi bir demir parçasına sarıp bırakmak güzel hissettiriyordu.
Doktorumun elini bırakıp platforma çıktım. Neşeyle bacaklarımı doladığım demirde hiç beklemeden dönmeye başladım. Müzikle beraber dönmenin tenime çarptırdığı hava rahatlatıcıydı. En güzelide büyük bir hayranlıkla doktorun beni izliyor oluşuydu.Alt dudağını zaman zaman ısırıyor,sık sık iç çekiyordu.
"Hey, Jaemin. Ben tuvalete gidiyorum. Ben gelene kadar sakince dur tamam mı?"
Kalabalığın arasından sıyrılarak boş kısma ilerleyen doktoru takip etti gözlerim, ardından kaldığım yerden devam ettim.
Değişen şarkılar eşliğinde geçen süreyi fark ederek dans etmeyi durdurup kalabalığı taradım. Doktor hala ortalarda yoktu.
Umursamayarak eğlenmeye devam edecekken kendimi tuvalete doğru yürürken buldum.Bu kadar uzun zaman ne yapılabilirdi?...
Adımlarım tuvalet girişinde oluşan kalabalık ile yavaşlarken içimi kaplayan merakla takım elbiseli koruma tiplerin arasına sıvıştım.
"Ne oluyor burada?"
Her ağızdan farklı sesler çıkarken kimse beni takmamıştı. Bende kendim öğrenirdim.Kaba adamların arasından sıyrılmıştım ki demir kapıyı açtığım sırada görmeyi beklediğim kucağında sarışın bir kızla elleri kanlı doktor değildi...
*********
selamlarrr. Sizce kim bu kız ve ne alaka? Yorumlarınızı bekliyorum 💙❄️
(düzenlendi)