Zonklayan gözlerime rağmen doğruldum yataktan. Karşımda elinde doktorun gömlekleriyle gülümseyen Lisa'ya baktım anlamsızca.
"Hadi ama! Jeno'nun gelip gelmeyeceği belli bile değil. Biraz eğlenmekten ne zarar gelir?"
"Yorulmaz mısın sen?"
Elimi tutup yataktan kalkmamı sağlayan güzel kıza gülümseyip tişörtümü çıkarttım. Benim gibi o da üstündekileri hızla çıkartmış, doktorun gömleğini bir çırpıda giyinmişti.
Son tedavimin üzerinden üç gün geçmiş, doktor iki gündür eve gelmez olmuştu. Hastaneye yeni bir profesörün önemli bir ameliyat için geleceğinden ve çalışması gerektiğinden bahsetmiş başka da tek kelam etmemişti.
İlk zamanlar bütün günüm Lisa ile kavga etmekle geçerken bu sabahtan beri farklı bir yaklaşım denemiş, tezgahı boş şişelerle donatmıştık. Bütün gün yüksek sesle müzik dinlemiş, çılgınlarca dans etmiştik. Vakit başka türlü geçmiyordu.Soğuğa rağmen dışarıdaki havuz da günlük kullanım alanımıza girmişti.
Doktorun özenle ütülediği beyaz gömleğini giyinip pantolonumu çıkarttım. Bana kıyasla daha kalıplıydı doktor dolayısı ile de gömleği kalçalarımı kapatacak kadar uzundu.
"Bacakların nasıl benimkinden güzel olur Jaeminshii!!!"
"Tanrı vergisi güzelim. Beyaz mı kırmızı mı?"
"Kırmızı olsun."
Mutfaktan iki kadeh alıp sıcak şaraptan eser miktarda döktüm. Elimize aldığımız içkiyi yudumlarken kaldığımız yerden dansımıza devam etmiştik. Yorgun bedenlerimiz yere serilirken kafasını göğsüme koyan kıza gülümsedim. Lisa oldukça kibar ve arkadaşcanlısıydı.
"Sanırım yakalandık."
"Hm?"
Dışarıdan gelen araba sesi ile simam aydınlanmıştı farketmeksizin. Sonunda doktor evin yolunu bulmuştu.
Ayaklanıp o kapıyı çalana kadar hızlıca salona çeki düzen vermeye çalıştık ancak araba sesini duymamızın hemen ardından doktor karşımızda belirdi.
Solgun suratı ve boş bakışları ile işaret parmağını kaldırdı. Üzerimizdeki gömlekleri göstererek kaşlarını çattı.
"Onlar benim gömleklerim mi?"
"Jaemin'in fikriydi. Seni kızdırmak istedi."
Lisa'nın iftirası ile sinirle ona döndüm. Kendimi göstererek kafamı salladım.
"Onun fikriydi doktor. Lisa giyinmek istedi."
"Dürüst olalım ama Jaeminshii, sen dedin ya..."
Çocuk gibi didiştiğim kızı çimdiklerken bileğim yumuşakça tutulmuştu.
"Lisa çıkartıp kirliye at gömleği. Ve sen Jaemin, benimle geliyorsun."
İmalı bakışları içimi titretirken heyecanla beni çekiştirip odasına sokmasına müsaade ettim. Kapıyı hışımla kilitleyip belimi sımsıkı sarmıştı damarlı kolları. Burnu kulağımın arkasına sürterken fısıldadı sessizce.