final

565 58 93
                                    


Gözlerim son kez yatakta masumca uyuyan sevgilimin çıplak teninde geziniyor. Sırtındaki tırnak izlerim, boynundaki mora çalan izler dün geceyi anımsatıyor yeniden. Ağlayarak seviştiğimiz geceyi... Göz yaşlarımın onun teninden nasıl süzüldüğü geçiyor zihnimden, onun yaşlarının dudaklarımı nasıl yaktığı...

Dizimi yatağa yaslayarak üzerine eğiliyorum, ipeksi saçları parmaklarımın arasını okşarken usulca öpüyorum dudaklarını, burnum boynuna sürtünürken kendi kokumu alıyorum bedeninden. Öyle ya alacakaranlık gözlerimizi kör edip yeniden şafağa ulaşıncaya değin birleşen bedenlerimiz karıştırıyor Kokularımızı.

Hafiften buğulanıyor harelerim.Arsızca dolan gözlerimdeki yaşın tenini yakmasını istemeyerek kalkıyorum. Adımlarım ondan uzağa doğru her atıldığında dikenler batıyor sanki. Yürüyemiyorum zira yönüm o, bütün yollarım ona çıkıyor. Jeno bildiğim tek gerçek, evim, ailem, sevgilim... Lakin ben her şeyim olan bu adamı katiyen hak etmiyorum. Şimdi pusulam tek bir yönü gösteriyor, beni alev alev çağıran cehennemime yöneliyor adımlarım.

Altımda şortum, üstüm çıplak... Ayakkabılarımı bile almak için vakit kaybetmek istemiyorum. Cezamı bir an önce çekmek istiyorum zira içimdeki bu pişmanlık inceden inceye nefesimi kesiyor. Her geçen saniye ölüyorum işkenceler eşliğinde.

Parmaklarım kapının kulpunu kavrarken ilk göz yaşım süzülüyor yanağımdan. Çeneme geldiğimde duruyor bir süre, güçsüzleşiyor ve düşüyor çıplak ayaklarıma. Sessizce çıktığım evimi hemen özlüyorum, üstelik daha verandadayım...

Yürüyorum, yürüyorum... Kaç saat sürüyor bu yolculuk meçhul nezlimde lakin güneş henüz yeni gökyüzüne ulaşmışken başladığım yol ayın kendini göstermesi ile şehir merkezinde duraksıyor. Cebimdeki tek param ile mabedime gidiyorum, bütün param altı tane marihuana ve bir şişe biraya giderken yüzümü anlamsız gülücükler esir alıyor. Çok az kaldığını hissediyorum, bu lanet olası yerden kurtulmama bir kaç yudum kaldı...

Köşeye çömelip tek tek hapları dilimle buluşturuyorum. Ucuz biranın tadı midemi bulandırmayı ihmal etmeden hapları tutmama yardım ediyor, susuzluğuma ateş misali eşlik ediyor. Yanıyorum, cehennemin çoktan ruhumu ele geçiriyor.

Başımı duvara yaslayarak zihnimin uyuşmasını bekliyorum. Sabırsız karakterimin marihuana sevgisi de buradan kaynaklanıyor, bir kaç dakika içinde yayılıyor kanımın arasından tüm bedenime uyuşturucu. Bunu titreyen ellerimden ve kontrol edemediğim ifadelerimden anlıyorum. Zira yanaklarım yaşlarla nemlenirken o yaşlar tebessümüme sızıyor.

Yağmurdan sırılsıklam olan saçlarımı karıştırıyorum boştaki elimle. Su damlaları çıplak üst bedenime düşerek titrememe sebep oluyor. Bu etki histerik kahkahalar attırıyor, Tanrı'm, deliriyorum...

Güçlükle kalkıyor bedenim soğuk zeminden. Kendimi caddedeki kalabalığın arasına atıyorum. Gökdelenlerin renkli ışıkları canlandırıyor caddeyi, insanlar kitleler halinde hareket ediyor. Herkeste bir koşuşturma, boş çabalar. Biram dudaklarımın arasına ulaşırken karşıya geçiyorum lakin bunu tek yapmak istiyor iradem. Işıklar yeşile dönünce atıyorum kendimi arabaların önüne. Kornalar çalınıyor üzerime. kulaklarıma haysiyetsizce edilen küfürler ulaşıyor. Ağlıyorum, çılgınlar gibi ağlıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙙𝙧𝙪𝙜☾ 𝙣𝙤𝙢𝙞𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin