TANITIM

251K 6.5K 4.4K
                                    

ARKADAŞLAR KİTAP +18'DİR.

Rahatsız olacaklar daha ilk baştan okumamanızı tavsiye ederim. Teşekkürler.

"Hizaya gel!" bütün askerler tek bir hamle ile önlerine başları dik bir şekilde bakarken yüzlerinde hiçbir mimik yoktu. Burası iki aylık askerlerin olduğu bölüktü. Çavuş, asker selamı vererek durduğunda, güneş gözlüklü bir komutan yanında iki askerle beraber seri ve büyük adımlarla askerlerin yanına yaklaştı.

Askerler göz ucuyla gelen yeni komutanlarına bakarken, iki haftadır rivayet gibi dolaşan o adamın doğruluğunu fark ettiler. Söylenenlere göre Tarık yüzbaşı, gittiği her yerde soğuk,disiplinli ve acımasız oluşuyla tanınırmış. Askerlerine hiçbir iltimas göstermez, onların askerliğini yakabilecek cinsten bir komutanmış. Ama bir söylenen daha doğruymuş, yakışıklılığı. Askerler ona imrenerek bakarken, Kuzey karşısında da ki adamı inceledi. Uzun boyu, iri cüssesi, sert yüz hatları, yeni traş olduğu belli olan teni ve gözlüğünü çıkardığında gördüğü deniz mavisi gözler.

"Nasıl asker?" dedi sert bir tonda, Kuzey askere geldiğinden beri ilk defa gerçek bir komutan görmüş gibi hissediyordu.

"Saol!" dedi tüm askerler hep bir ağızdan. Komutan biraz daha yaklaştı askerlere.

"Ben kıdemli yüzbaşı Tarık Kara, 2.Ordu'dan sizlere eğitim vermek için geldim," diye konuşup tüm askerlerin önünde volta atmaya başladı, adımları büyüktü ve Kuzey sebepsiz bir sekilde komutanın düzenli duruşuna bakıp onun ne kadar güzel koktuğunu düşündü içinden. Temiz bir koku. "Disiplin, saygı ve eğitim ile burda güzelce yaşayacağımızı düşünüyorum!"

Sesi tok bir şekilde yankılanırken herkes pür dikkat önüne bakıyordu, sadece bir kişi komutanın yüzüne bakıyordu, ve tabi ki bu da komutanın dikkatini çekmişti. Genel olarak etrafa bakan ve konuşan komutan kendine bakan askeri baştan sona süzdü. Kuzey ayağının bağı çözülecek gibi hissetti, gözleri ile öldürüyordu komutan sanki. Bunda en önemli etken boynunda ki dövmeydi. Komutanın bakışları orda takılıp kaldı.

Diğer askerlere göre oldukça farklı duruyordu, hem küçük durmasıyla hem de teninin süt gibi beyazlığı ile. Koğuşta manken diye bilinirdi zaten. Komutan, gözlerinin içine baktığında hissetti Kuzey, bu askerlik acısız geçmeyecekti.

medya; kuzey

KOMUTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin