Arkadaşlar bu bölüm biraz fazla +18, kötü etkilenecekler okumak istemeyenler atlayabilir...
Eve geldiğimizde beni mutfak sandalyesine oturtmuştu, korktuğum için bedenim titriyordu. Elinde bir bardak suyu bana uzatınca ifadesiz suratına baktım. Gömleğinde kan izleri vardı, ellerini az önce mutfağın çeşmesinde yıkasada eli çok sert vurduğu için kanamıştı. Verdiği su boğazıma değince daha iyi hissettim. Soğuk su iyi gelmişti. Büyük bardakta birazcık su kalınca bardağı elimde tuttum.
"İyi misin?" dedi ifadesiz bir sesle. Belli belirsiz kafamı salladım. Elimde ki bardağı yavaşça aldı ama büyük bir hızla mutfağın duvarına fırlattı. Çıkan ses ile yerimden sıçrayıp yüzümü buruşturdum.
"NE İŞİN VAR SENİN SİKTİĞİMİN BARINDA?" diye sordu kükreyerek. Öyle bir bağırmıştı ki mutfağın camları kırılacak sanmıştım. Direkt gözlerimden yaşlar düşmeye başlamıştı.
"B-ben..." dedim titreyen sesimle. Elini havaya kaldırdı, eli titriyordu sinirden.
"NE SEN?" diye kükredi elini beni tehdit edercesine önümde tutarken. Korkuyla hıçkırdım.
"Özür d-dilerim." dedim hıçkırarak. Onun sesinin yanında çok kısık çıkıyordu sesim. Ama beni dinlemiyor gibiydi.
"Ya sana orda bişey olsaydı? Ne yapardım lan ben?" dedi halen bağırırken, masanın üzerinde ki eşyaları yere attı.
"YA O ADAMLAR SANA DOKUNSAYDI?!" dedi gözlerini açmış korkutucu bir şekilde bakıyordu. Şimdi daha çok ağlıyordum. Ona sarılıp ağlamak istiyordum sadece.
Gözlerimin içine sinirle baktı, ardından kolumdan çekip merdivenlerden yukarı çıkardı. Odasına girip kapıyı bile kapatmadan beni yatağa fırlattı, gözü dönmüş gibiydi. Kemerini bir çırpıda çıkarıp silahını komidinin üstüne koydu. Korkuyla kafamı çevirdiğimde komidinin üstünde duran dijital saate baktım.
23:42
Üzerime çıkıp üstümü bir hamlede çıkardı, pantolonumu da hızla çıkarıp beni hazırlamadan içime girdi, o kadar sert giriyordu ki bana karşı öfkesini böyle atacağını anlamıştım. Acıyla inlesemde diğer yandan da zevk noktalarıma yaptığı darbeler zekten kıvranmamı sağlıyordu. İçime girip çıkarken diğer yanda da elini ağzıma sokmuştu. Eli boğazıma kadar giriyordu.İçime kökleyince, boşaldığını anladım. Bu sefer beni ters çevirdi domaltıp içine yeniden aletini soktu.
00:18
Kalçamı hem sıkıp hem de içimde git gel yapıyordu. Nefes nefese kalmıştım, elimi sırtına koyduğumda ona dokunmama izin vermedi. Ama ben ona dokunmak için kıvranıyordum. İçimde gelip giderken gözlerimin içine bakıyordu, aralık olan dudaklarım ile onun tahrik olmuş suratını izliyordum.Kalçama şaplak atıp derin bir inleme ile sonunda yeniden içime boşaldı. Daha nefes alamadan beni kendine çevirdi ve aletini ağzıma soktu.
00:46
Boğazıma girip çıkarken saçımı çekiyordu. Kalın, damarlı aletini köküyle boğazıma sokunca öğürdüm ama çıkaramadım. Gözlerimden otomatik olarak yaşlar dökülüyordu. Bunun zevkten olduğunu biliyordum.Ağzımdan salyalar çıkıp çeneme ulaşırken, bir kez daha bastırdı. Ağzımın içine boşalınca nefessiz kalacak gibi hissettim. Yutkununca tuzlu su boğazımdan geçti, susamıştım.
01:34
Sanki hiç yorulmamış gibi kalçamı ayırıp parmaklarını içime soktu. Deliğime tükürüyordu. Deliğimi delmek istercesine git gel yapıyordu. Birden kalçamı ısırdığında çığlık attım. Kalçamın bazı köşelerini ısırıp emiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTAN
ChickLit[TAMAMLANDI] +30 yaş üstü. BDSM, Fantazi dolu bir kitaptır. Etkilenecekler lütfen, yalvarırım okumayın. O sert, disiplinli bir komutan. Ama Er Kuzey Yıldırım, disiplinden nefret ediyor.