Yanımıza koşarak gelen bir asker selam durduktan sonra endişe ile herkeste gözlerini gezdirdi. Albay Atilla SOYDAN'ın "Söyle oğlum" emri ile asker yavaşça yutkundu. Ardından "Komutanım METELER tuzağa düşürülmüş. Acil yardım talep ediyorlar" dedi. Hava Binbaşı hızla bizden ayrılarak "MERGEN, EREL, GÖKÇEN ve ANKA derhal helikopterlere binin. Duman ve Görkem helikopterler sizin. Kalan GÖKBÖRÜ Timi F-16'lar sizin" dedi. Her zaman olduğu gibiydi Hava Binbaşı. Her zaman ki gibi otoriter.
Pilot Yüzbaşı Duman KARAER
GÖKÇEN ve MERGEN timleri benim kullandığım helikoptere diğer iki tim ise Görkem Yüzbaşının kullandığı helikoptere binmişlerdi. Helikopterlerin seslerine rağmen kulağımızdaki kulaklıklar sayesinde iletişim kuruyorduk. Hatta içerideki muhabbete bile hâkimdim. Açina Yüzbaşının "Talha, timin suda olduğu kadar karada da iyidir inşallah" diye dalga geçti. Talha ise bunu umursamadan "Bir Mergen değiliz ama bizde boş değiliz be Açinam" dedi.
Gökçen timinin tek kadın üyesi olan Devrim Yüzbaşı da gülerek "Komutanım siz nasıl denizde boğulmuyorsanız-" deyip devam edecekken Açina Yüzbaşı hariç tüm MERGEN timi kahkaha atmıştı. GÖKÇEN timinin keskin nişancısı olan Semen ise şaşkınca "Hadi lan oradan. Komutanım, siz hala sıkıntı yaşıyor musunuz" diye sordu.
Açina yüzbaşı da eğlenen sesiyle "Lan benim, yani Açina Yüzbaşının su ile bir problemi yok. Ancak Asil Uzay BARKIN sudan nefret eder" dedi. Ardından helikopterde gür kahkaha sesleri duyuldu. Diğer timlerle bağlantı için açık olan telsizden PÖH'ün muharebe uzmanı olan Kayaç'ın sesi duyuldu.
"Komutanım Uluç Yüzbaşı da geliyormuş. Bir ara konuşur hallederiz. Konuşarak hal olmazsa da Uluç komutan, Elnur, Şirzad ve Sıraç bir olup halleder" dedi. Ben anlamsýzca suratımı buruştururken bize eşlik eden F-16'da bulunan Kamer Gökdeniz KAYAOĞLU "Yaklaşıyoruz. NAMLU! Dikkatli olun lan" dedi. Ardından "Açina" diye ekledi. Açina Yüzbaşından "Evet" sesi gelince "Meteler'in tim komutanı Duman ASOY. Bilgin olsun" dedi.
Devrim Yüzbaşının "Siktir!" diyen sesi duyuldu. Açina Yüzbaşı sakince "Devrim, bak güzelim sakin kalamam dersen eğer kimseyi tehlikeye atma" derken Devrim Yüzbaşı "Asla komutanım. Duman Yüzbaşı ile aramdaki ilişki aşağı inene kadar. Aşağı indiğim anda o sadece bir Mehmetçik" dedi. Açina yüzbaşı da başıyla onay verince ilk önce kendi atladı. Tabi atlarken Talha Yüzbaşıya da "Son sensin" demeyi unutmamıştı.
Polis Özel Harekat DUMAN ASOY
Yaklaşık iki saat önce yardım istememize rağmen ne gelen vardı ne de giden. Etrafımızda en az 500 kişilik terörist yığını vardı. Mermimiz az kalmıştı. Ancak bunun dışında diğer bir problemimiz 8 kişilik METELER timinden ikisi yaralıydı. Melih'in omzunun biraz yukarısını kurşun sıyırmıştı. Enzel'in ise kolunda bir kurşun girişi vardı. Teröristler tekrar bastırırken arka taraftan daha yoğun bir ateş sesi vardı.
Tam bu sırada telsizden ses geldi. "Meteler, Namlu Timi Yüzbaşı Turan ESVED. Arka tarafınızdan temizleyerek geliyoruz kardeşim" dedi. "Anlaşıldı Yüzbaşım" dedim. Onlar temizleyerek gelirken Ali Oğuz yanımıza varmıştı. "Kardeşim yaralı var mı" dedi. Başımla onaylarken "Enzel ve Melih yaralı kardeşim" dedim. Ali Oğuz ise "Doktor! Buraya gelmeye ne dersin kardeşim" diye telsize konuştu. Bir asker koşarak yanımıza geldi ve kayarak yere oturdu. Tabi ki bu Açina'dan başkası değildi.
"Ne oldu Ali" diye sordu. Ali Oğuz ise "Birini kurşun sıyırmış, diğerinde ise kurşun hala içeride" dedi. Başıyla onayladıktan sonra "Melih, aslanım al şunu koluna tut. Gel bakalım Enzel Efendi seni bir deşelim" dedi. Biz şaşkınca ona bakarken "Şaka yapıyorum be" dedi. Demesiyle şaşkınca güldüm. Görevde pek sık şaka yapan birisi değildi Açina'm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇİNA
ActionTürk ne zaman vazgeçerdi? İşler zorlaşıp yokuşa sürdüğünde mi? Zaten yüzyıllardır zoru yapmıyor muydu? Öyleyse imkansız olduğunda mı? Türk askeri zaten imkansızı yapmıyor muydu? Türk vazgeçmezdi. Çünkü Türk: "MUHTAÇ OLDUĞU KUDRET DAMARLARINDA Kİ ASİ...