Не мога! Срам ме е! Поех дълбоко въздух и започнах да говоря бързо:
Аз: Ами питаха ме дали имаш плочки, дали си добър в леглото, искаха да ги уредя....и като цяло, нищо важно.
Боже, имам чувството, че всеки момент, ще пукна от срам!!
Кук: Това ли е?
Аз: Да...нищо важно.
Кук: Ами кажи им, че имам плочки, че съм добър в леглото и, че няма как да ги уредиш.
Аз: Джънгкук!! Искаш да стана по-червена и от лава ли?!
Кук: Добре, де...😂 Но само да кажа, че не съм казал, нещо невярно.
Аз: ДЖЪНГКУК!!
Кук: Спирам, спирам. 😂
Звънеца би и ние влязохме в час.
17:24ч.*
Седя и чакам Кук в парка на една пейка, защото искал да ми каже нещо. Сигурно пак ще е някоя простотия, но какво да го правя.
Изведнъж две от момичетата, които ме „разпитваха“ за Кук в училище се появиха.
?1: Може ли да дадеш това на Кук за автограф?
?2: Много те молим...!
Аз: А-ами...д-до-бр-е...
?1и?2: Благодарим!
Те ми оставиха две списания. Погледнах кориците и на тях беше Кук...САМО ПО БАНСКИ! Разгледах списанията и в тях имаше само снимки на Кук - някои по бански, а някои с дрехи.
Кук: Какво гледаш?
Аз: Първо-сети се да се появиш. Второ-от кога си модел? И трето-това трябва да го подпишеш и да дадеш на едни от фенките ти.
ГТ Джънгкук
Аз: Не съм модел.
Тя ми подаде списанията.
Аз: Ама това трябваше да излезе лятото! Сигурно за това ме караха да мръзна!?
На: Значи си модел?
Аз: Ами...не точно. По-скоро....момче, което се снима, защото е красиво, сладко и секси.
На: Ама то е същото!
Аз: Е, сега...моето звучи по-добре.
На: Момчета.... Та, за какво ме извика тук?
Аз: А, вярно! Исках да ти кажа, че в петък съм канен на парти и ти идваш с мен.
На: Ти си поканен, не аз. Защо да идвам?
Аз: Е, как защо? Аз със стената ли да отида?
На: Хаха..не! Просто...вземи някое друго момиче. Защо точно аз?
Аз: Защото си по-мила, по-забавна, по-интелигентна и като цяло си по-добра от другите момичета. А и си ми най-добрата приятелка.
На: Това комплимент ли беше?
Аз: Може би?
На: И все пак ти казвам - не.
Аз: Ама, хайде де...ще е забавно!
На: Не!
Тя стана и тръгна на някъде. На колене ли да и се моля?! Ако трябва и това ще направя, само да дойде с мен. Няма да ходя сам, я!
Аз: Ама, моля те!
На: Не, ти казах.
Аз: Какво трябва да направя, за да дойдеш с мен?
На: Каквото и да направиш, аз няма да дойда.
Аз: Ще я видим тази работа.
Огледах се и видях фонтан близо до нас. Настигнах На и я хванах като булка.
На: Джънгкук, какво правиш?! Пусни ме долу!
Аз: Сигурна ли си?
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.