Аз: Чим, ще заведеш ли Кими в кухнята? Моля.
Чим: Мила, недей.
Аз: Моля те.
Чим: Хайде, миличка. Ела да ти покажа нещо.
Те излязоха от стаята.
Аз: Ти!
Сун: Аз?
Аз: Може да обиждаш мен! Но няма да позволя да обиждаш дъщеря ми! Какво ти е направила?! Какво?!
Сун: Стига си викала. Какво толкова съм направил?
Аз: Съсипваш всичко! Всичко! Татко е започнал да се грижи за мен на 19 години! На 19! Знаеш ли какво е? Отраснах без майка! Най-добрата ми приятелка ми заби нож в гърба! После се появи ти! Винаги съм се грижила за теб и съм те приемала като брат! Нито един път не ми честити рождения ден по твое желание! Преглъщах го! Не идваше да ме видиш! Държиш се с мен като с непозната! Пак преглъщам! Но няма да позволя да нараняваш семейство ми! Какво ти е направила дъщеря ми? А? Тя е твоя племенница, а ти се държиш с нея, като с боклук! Защо?! Защо по дяволите?!
Сун: ...
Аз: Сега ли реши да не ми отговаряш, а?!
Сун: ...
Чим: Мила, много ти станаха нервите. Недей така. Ела да пиеш вода.
Аз: Имаш късмет, че си ми брат.
След това с Чим отидохме в кухнята.
Кими: Мамо, с чичо ли се карахте?
Аз: Не сме се карали, Кими. Просто му казах някои неща по-силно.
Кими: Добре. Ще обядваме ли?
Аз: Вие хапнете. Аз не съм гладна.
Чим: Мила...
Аз: Наистина не ми се яде, Чим. Ще отида да се разходя малко.
Облякох си якето и тръгнах да излизам.
Сун: Како?
Отдавна не беше наричал така. Не исках да му отговарям, но нещо ми казваше, че е по-добре да не го игнорирам.
Аз: Да?
Сун: Мога ли да дойда с теб?
Аз: Да.
Той се облече и тръгна след мен.
Сун: Къде отиваме?
Аз: На едно от любимите места на майка ти.
След като стигнахме седнахме на ръба. Никой не казваше нищо.
Сун: Извинявай.
Аз: За?
Сун: За всичко. Истината е, че не те мразя. Просто, когато ти се изнесе ми липсваше много. Дълго време не се обади. Звънях ти, но ти все ми затваряше. След това се появи и реших да ти правя на пук. Затова се държах гадно.
Аз: Знаеш ли защо не ти вдигах?
Сун: Защо?
Аз: Работих на две места. Чим също. Имахме много малко свободно време, което отделяхме за сън. След това той пое на чичо ти бизнеса.
Сун: И тогава започна да идваш да ни виждаш. Напуснала си едната работа и си имала повече време. Ясно.
Аз: Хайде.
Сун: Къде?
Аз: На разходка. Дълги години не съм прекарвала време с полубрат си.
Сун: Само брат.КРАЙ!
------------------------------------------------------------------Purple you, ARMY!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.