Кук: Ъм....да... Нали знаеш, че съседите имат малко момиченце. Сигурно се е ударила и това е.
Мия: Добре. Хайде да тръгваме, че ще закъснеем.
Кук: Хайде.
Ние излязохме и всеки тръгна по пътя си.
...
В училище*
Остават ми два часа. Я да видя с кой клас са? С дванадесети Б. Звънеца би и учениците влязоха.
Аз: Добър ден.
Всички: Добър.
Аз: Има ли отсъстващи?
Всички: ....
Аз: Почвам по номера. Който си чуе номера казва, че е тук.
Всички: Да, госпожо.
Аз: 1?
??: Тук!
Аз: 2?
??: Тук!
Аз: 3?
??: Тук!
....
Аз: Явно всички сте тук. Аз предлагам да не губим повече време, а да започваме. Искам 10 лицеви, 20 коремни и 25 клека. Имате 10 минути. Живо!
Всички: Да, госпожо!
10 минути по-късно*
Аз: Сега...почваме балет. Не си мислете, че съм забравила за задачата от вчера. Ще я оценя в понеделник. Отново напомням, че ако някой има нужда от помощ може да дойде между 16 и 17 часа. Вчера никой не дойде, но после да няма сърдити, ако има тройки и четворки.
Всички: Да, госпожо.
Аз: Сега. Искам първо всеки индивидуално да ли покаже как прави пирует. Остава първи номер. Другите вън. Нанасям оценки. Да знаете. Може да се подготвяте докато чакате. Следващият път-бележниците.
5 минути преди края на часа*
Аз: Не съм доволна от това, което видях днес. Казвам оценките. Двойки- няма. Тройки- 1, 3, 6, 10, 14 и 15 номер. Четворки- 2, 5, 7 и 8 номер. Петици- останалите. Шестици- няма. Това е за сега. Следващия час съм с вас и ако някой има въпроси, може да ги зададе.
Точно тогава звънеца би. В залата останаха всички, освен петимата, които не учат танци.
Аз: Недоволни от оценките ли има?
Всички: Да!
Аз: Работете повече. Все пак от тук са излезли, едни от най-добрите световни танцьори. Ако си мислите, че са имали по-ниски оценки от 6 по танци, жестоко се лъжете.
??: Защо Вие не направите перфектния пирует?
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.