На: К-ку-к-к....т-тов-ва....
Аз: Кое?
На: Н-не...е...п-прав-в-вилн-н-но.
Аз: Защо?
На: Ъ-ъм.....з-защ-щот-то...
Целунах я, а тя ми отвърна. Махнах блузата ѝ и се наслаждавах на прекрасното ѝ тяло. Тя премахна моята тениска и ръцете ѝ започнаха да шарят по тялото ми. Тогава на вратата се позвъня. Аз станах от нея, а тя грабна тениската ми и я облече, явно по невнимание.
Аз: Няма как да облека твоята блуза. Не ми става.
Гледах да говоря тихо, защото ако Мия ни видеше в този вид, не знам как щях да ѝ обясня какво стана.
ГТ На
Облякох тениската на Кук, по невнимание и отидох да отворя. Беше...ох, как се казваше? Чак? Чек? Чен! Така се казваше!
Аз: Здравей! Какво правиш тук? Мога ли да ти помогна с нещо?
Той ме изблъска и влезе.
Аз: Чакай! Какво правиш? Махай се от дома ми!
ГТ Джънгкук
Чух я да вика и станах. Тогава във всекидневната влезе един от учениците ѝ.
Аз: Не я ли чу? Махай се!
Чен: Оо...да не прекъснах нещо? Май госпожата ми е много палава?
Аз: Момче, пиян ли си?
На: Излез веднага от домът ми!
Тогава по стълбите слезе Мия.
Мия: Тате, какво става? Защо викате?
Видях как На я взема на ръце и я завежда пак нагоре.
Чен: Охо...и детенце ли си имате? Не сте ли малко младички? Явно е била поредната пияна грешка.
Аз: НЕ ГОВОРИ ТАКА ЗА ДЪЩЕРЯ МИ!
Ударих го. Той падна и избърса кръвта от носа си. Стана и се засили към мен. Аз само се отместих и той се удари в стената. Аз отидох до него и го изкарах от къщата.
Аз: И ДА НЕ СЪМ ТЕ ВИДЯЛ ПОВЕЧЕ ТУК!
Затръшнах вратата и се затичах нагоре. Влязох в стаята на Мия и я видях как плаче, а На се опитва да я успокои.
Аз: Мия. Спокойно. Татко е тук.
Мия: Тате!
Тя дойде и ме прегърна. Аз започнах да я галя по главата и да ѝ говоря.
Аз: Тук съм. Тук съм. Спокойно. Няма страшно. Всичко е наред.
На излезе и видях как отиде в стаята си. Сложих Мия на леглото и я галех по главичката.
Мия: Тате, лошия батко си отиде, нали?
Аз: Отиде си, спокойно.
Мия: Тате, ще легнеш ли при мен?
Аз: Разбира се. Всичко бих направил за теб.
Настаних се до нея и я целунах по челото. След малко усетих, че спи. Станах и я завих. Излязох от стаята и отидох да си облека блуза, а после почуках на вратата на стаята на На. Тя ми отвори.
Аз: Може ли да вляза?
На: Да.
Тя отиде да седне на леглото, а аз затворих и последвах примера ѝ.
На: Е?
Аз: Е, какво?
На: Ъм...нищо.
Аз: Обичам те.
ГТ На
Правилно ли чух? Наистина ли тези две думи излязоха от устата му? Погледнах го в очите.------------------------------------------------------------------
Съжалявам. Стана като индийски сериал.
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.