Тае: Ех...добре.
Той затвори и ние се запътихме към у тях. Бяхме на няколко метра и видяхме сервитьорката да седи пред дома на Кук. Той ѝ отвори, но видя и нас и ни изчака. Всички влязохме и видях как Тае и момичето са се изчервили.
Кук: На, Тае, това е първата ми братовчедка - Лола. Лола, това са най-добрите ми приятели. И...защо вие двамцата сте се изчервили така? Таехьонг, с колко момичета си бил?!
Аз го пернах зад врата и го повлачих към кухнята.
Кук: Ау! Това пък за какво беше?
Започнах да шепна.
Аз: Не виждаш ли, че се харесват?
Кук: Ама нали..?
Аз: Разделихме се. Просто вече и двамата не изпитваме същото. Тя работи като сервитьорка в Starbucks, а това е любимото заведение на Тае.
Кук: Знам.
Аз: ...
Кук: Ааа....! Схванах, схванах.
След това се върнахме във всекидневната и ги видяхме да седят в двата края на дивана. Тогава от горе слезе Мия.
Мия: Тате, тук ли си?
Кук: Тук съм, тук съм.
Той отиде и я взе на ръце.
Тае и Лола: ТАТЕ?!!
Кук: Изненада! Имам дъщеря.
Тае: От кога?!
Кук: Научих днес. Иначе от 3 години.
Лола: Джънгкук, ти съз...!!
Аз: Вече му четох конско.
Лола: А, добре.
Мия: Како, кои са тези хора?
Тя дойде при мен и гушна крака ми.
Аз: Това е най-добрия приятел на баща ти - Таехьонг, а момичето е братовчедка на баща ти - Лола.
Мия: Како, гладна съм.
Кук: Сега ще поръ...
Аз: Искаш ли да направим бързи кексчета?
Мия: Да!!!
Аз: Хайде.
ГТ Джънгкук
Лола: Чичо и леля, знаят ли?
Аз: Да и те преди малко научиха.
Тае: Жалко, че няма да мога да остана да я видя как...
Аз: Защо? Остани колкото поискаш! Даже се нанеси тук!
Тае: Не ме остави да довърша. Аз оставам тук, като ще продължа онлайн обучението си, защото има още малко и няма смисъл да се прехвърлям в друго училище и ще ида само за изпитите.
Аз: Значи ще останеш тук?
Тае: В този град, но вече нашите ми купиха апартамент и утре се нанасям.
Аз: Добре. Но ще ми помагаш с малката. Няма да мога да се справя сам.
Лола: Ще ти помагаме и тримата. Тя ми е...всъщност ще е втора братовчедка на моите деца.
Аз: Препоръчвам ти да не бързаш много.
Лола: Няма, няма.
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.