На: Пет минутки.
Аз: Няма да издържа толкова.
Естествено, че ще издържа. Тя е 48 кг. Лека е като перо. Видях как отвори очи и като видя, къде се намира бързо се вкопчи в мен.
Аз: Хахаха...
На: Ти инфаркт ли искаш да ми докараш?!!
Мия: Како, не се сърди. Моля те.
На: На теб няма, но на баща ти, горко му!
Мия: Така става.
Аз: Така ли? Добрем.
На: Кук, пусни ме. Трябва да се гласим.
Аз: Добре. Щом си казала.
Тя затегна още повече хватката си около мен.
На: На земята, Кук! На земята!
Аз: Ее....добре, тогава.
Пуснах я и тя си отиде в стаята, както и аз в моята. Изкъпах се и си облякох костюма.
Ах, тази вратовръзка! Все още не мога да я връзвам. Ще помоля На. Излязох и влязох в нейната стая. Тя беше облечена така:и си вземаше нещата.
Аз: Уау!
На се изчерви леко.
На: За какво дойде?
Аз: Е, не мога ли да влизам в стаята на гаджето си?
На: Можеш. И други неща можеш да правиш с гаджето си.
Аз: Знам, но сега е време да тръгваме. И...може ли помощ с вратовръзката?
На: Ела.
Аз се приближих и тя я върза. Тогава в стаята връхлетя Мия.
Мия: Како....!
На: Да?
Мия: Ъм...нищо. Забравих.
На: Хах. Добре.
Аз: Хайде да тръгваме. Мия, ще те оставим за малко при баба ти и дядо ти.
Мия: Баба и дядо! Уху! Ще ям сл...
Аз: Какво ще ядеш?
Мия: Нищо... Вие нали щяхте да тръгвате?
Аз: Не сме приключили този разговор.
След това се качихме в колата и минах да я оставя при родителите ми, а после потеглихме към ресторанта.
Вкъщи*
Ние се прибрахме.
Аз: Скъпа...нали знаеш, че сме сами?
На: Да, и какво?
Аз: Не искаш ли...?
На: Какво да искам?
ГТ На
Знам точно за какво ми говори, но се правя на не разбрала, за да видя колко дълго ще издържи.
Кук: Ами...нещо с мен?
Аз: На почивка ли? Имам работа. Пък и скоро започнах. Не мога да си взема отпуск сега.
Кук: Не на почивка.
Аз: Ами?
Той започна да се приближава към мен, а аз към стената. Бяхме на милиметри един от друг.
Кук: Нещо като това?
След това ме целуна и аз му отвърнах. Започнахме да се натискаме. Тогава от горе се чу гласът на Мия.
Мия: Тате? Вие ли сте?
Ние се отдръпнахме и аз побързах да изтрия червилото от устните му. Когато бях готова, тя дойде.
Кук: Да, ние сме миличка. А ти защо си тук? Аз те оставих при нашите?
Мия: Ами....
Кук: Мия!?
Мия: Това е много забавна история...
Кук: Какво си направила?
Мия: Ами...малко се измъкнах...
Кук: КАКВО?!
Мия: Не ми се сърди. Моля те. Просто ми беше скучно и реших да дойда тук да порисувам.
Кук: Ти, малка госпожице, си наказана за седмица без рисуване, освен, ако не е за училище!
Мия: Ама, тате...
Кук: Без ама! Бързо в стаята и искам да ми донесеш всичко свързано с рисуването! Ясен ли съм?!
Мия: Да...
Тя се разплака и отиде нагоре.
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.