Аз: Моля? Правилно ли чух?
Кук: Зависи какво си чула. Ако си чула, че те обичам, значи имаш добър слух.
Аз: ...
Кук: Ъм...забрави. Все едно не се е случ..
ГТ Джънгкук
Тогава ме целуна. Аз ѝ отговорих и се настаних върху нея. Премахнах моята тениска от нея и тя от мен (малко обърквация, ама дано схванахте). Започнах да слизам надолу с целувки. Направих ѝ няколко смучки по корема. Тя ни обърна и се настани отгоре ми. Облиза леко врата ми, а аз извих глава от удоволствие. След това започна да го засмуква и леко да захапва. С леки целувки се движеше надолу по тялото ми, като ръцете ѝ не спираха да опипват мускулите ми. Обърнах ни. Свалих късите ѝ панталони и като видях какво стои пред мен, прехапах устна. Тя беше само по черно дантелено бельо. Премахнах сутиена ѝ и започнах да засмуквам зърната ѝ. След това с малки целувчици отивах към интимното ѝ място. Погледнах я преди да премахна бельото ѝ. Кимна одобрително. Явно не само аз съм възбуден. Премахнах гащичките ѝ. Е сега вече се надървих яко, но защо да не я подразня? Целунах вътрешната страна на бедрото ѝ. След малко пръстите ми се озоваха на клитора ѝ. Започнах да ги движа бавно с въртеливи движения.
На: Н-не ме др-азни, Кук.
Започна да стене тихо.
Аз: Все още нищо съм направил.
На: Ох, Джънгкук, изчукай ме.
Аз: Не бързай, скъпа.
Премахнах пръстите си и започнах да засмуквам нежната ѝ част. Облизах входа ѝ. Тя вплете пръсти в косата ми. Постоях малко, за да видя колко ще издържи така.
На: Д-джънг-гкук...
Вкарах езика си рязко. Тя изви гръб. Започнах да го въртя бавно. На ме притисна възможно повече.
Аз: Стига игрички. Време е да ти покажа наистина на какво съм способен.
Станах и тя ме събу. След това отиде до чантата си и извади един презерватив. Скъса го и ми го сложи. Аз я бутнах да легне и внимателно влязох в нея. Тя изстена. Изчаках малко да свикне и започнах да се движа бавно.
....
На: Давай Куки. По-бързо.
Аз: Ще...
На: И аз...
След малко и двамата свършихме. Тя стана и отиде в банята. След нея и аз. Тя си облече пижамата и легнахме.
На: Обичам те.
Аз: И аз теб.------------------------------------------------------------------
ARMY! Не знам какво прочетохте току що. Боже толкова ме е срам... Надявам се да ви е харесало.
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.