Аз: Излез напред.
Тогава излезе едно момиче цялата облечена в черно. Аз се усмихнах. Беше европейка.
Аз: Как се казваш?
??: Джулиет.
Аз: Уу...французойка. Трябва да си наясно с балета. Все пак си от Франция.
Джулиет: Наясно съм. Също така съм наясно, че ти не си кадърна учителка по танци, а поредната, която си мисли, че може да танцува. И какво ми се усмихваш?!
Аз: Завърших тук, като най-добрата танцьорка на випуска. И се усмихвам, защото бях като теб. Живота ми беше развалина.
Джулиет: Е и?
??: Джулс, недей да се заяждаш.
Джулиет: Я млъквай! А Вие, госпожица „Мога да танцувам"...чакам си пируета.
Аз: Добре. Но след това ще ти покажа ти къде грешиш. Става ли?
Джулиет: Хубаво!
Аз станах и направих пирует. Не беше перфектен, но отдавна не бях танцувала балет.
Джулиет: ...
Аз: Сега може ли ти?
Джулиет: Да, госпожо.
Тя направи пируета.
Аз: Същата грешка.
Джулиет: И каква е тя?
Аз: При завъртането. Надигни се още малко. Раменете малко по изправени. Сега опитай отново.
Тя го направи. Този път наистина го направи за шестица.
Аз: Това вече е за шестица. Имаш потенциал, просто ти липсва малко техника. Има и състезание по балет скоро. Запиши се.
Джулиет: Благодаря.
Тогава звънеца би.
Аз: Тъй като вече сте тук и знам, че няма закъснели, започваме. Сега ще отработим техниката. Тук сте...точно! Пет момичета и пет момчета. Искам да си изберете партньор до края на годината.
??: Но ние вече си имаме. От миналата година.
Аз: Сега ви давам възможност да си изберете партньор по желание. Докато се чудите кой, с кого ще е, искам Чен и Джулиет при мен.
Двамата: Да, госпожо?
Аз: Какво ще кажете вие двамата да работите съвместно?
Двамата: Няма начин!
Аз: Е, добре. Връщайте се.
Те се върнаха и си намериха партньори.
Аз: Всички ли са готови?
Всички: Да!
Аз: Добре. Нека първа двойка да дойде при мен.
Първа двойка бяха Джулиет и някакво момче.
Аз: Искам стойка.
Те направиха нещо подобно на стойка.
Аз: Какво е това?
??: Аз съм Таеюм. И това е стойка.
Аз: Не, това е нещо приличащо на стойка.
Таеюм: Ще покажете ли къде ни е грешката?
Аз: Таеюм, изправи гърба, оптегни ръцете и краката. Джулиет, ръката още по изпъната, а крака по нагоре.
Двамата: Боли!
Аз: Красотата изисква жертви.
Те направиха нещо, което може да мине за стойка.
Аз: Свободно.
Те седнаха.
Аз: Казах свободно, не да сядате.
Те веднага се изправиха.
Аз: За тази ви стойка, аз бих написала най-много четири. Сега искам крайната позиция от лебедово езеро.
Те отново се опитаха да направят нещо, но този път паднаха.
Аз: Ставайте! Вървете при останалите. Не съм доволна. Втора двойка при мен.------------------------------------------------------------------
Извинявам се, че качих толкова късно днес. Тези дни не ми беше добре. В следващите няколко седмици е възможно да има забавяне на главите, защото поради здравословни проблеми не е много добре да използвам телефона си повече от 1 час.Главите са готови, но както споменах по-горе е възможно да има закъснение при качването.
Друго! Гледахте ли вече "Break The Silence: The movie"? Аз не съм. Има възможност да го гледам в неделя и много се вълнувам.
Честит рожден ден на Намджун!! Да е жив и здрав и да продължава да радва АРМИ заедно с другите от групата!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Само брат!
Teen FictionЧетете и ще разберете! И предварително се извинявам за правописните грешки.