Het boek jaloersie van Sabine hoofdstuk 7
Ik had de winkel al van binnen en buiten bekeken, maar de overvaller was er nog steeds niet. Toen ik merkte dat ik een sms kreeg ben ik op een kruk gaan zitten om hem te lezen. Voordat ik het doorhad was de overvaller binnen. Hij hield Wolfs onder schot. Toen Wolfs zei dat hij van de politie was sloeg de overvaller hem neer. Pas toen merkte ik dat de overvaller binnen was. Gelukkig had hij mij nog niet gezien. Terwijl de overvaller richting de kassa rende sloop ik naar de andere kant van de winkel, om zo de overvaller van de achterkant te kunnen verrassen. De winkelier deed wat de overvaller haar zei, zoals we het afgesproken hadden. Omdat de overvaller zo bezig was met het geld zag hij mij niet aankomen. Ik duwde hem tegen de toonbank aan, pakte zijn armen en legde hem op de grond. Toen ik besefte dat ik nog steeds niets van Wolfs gehoord had, boeide ik de overvaller snel en rende richting Wolfs.
Met een zak ijsklontjes tegen zijn hoofd had Wolfs zich op de bank laten vallen. Met een glas whisky voor Wolfs en een kop thee voor mij, kwam ik bij Wolfs op de bank zitten. Even bleef het ongemakkelijk stil. 'Heb je nog veel pijn?' Vroeg ik voorzichtig. Hij hield zijn schouders op, even dacht ik dat het nog meeviel met hoe boos hij was, maar dat had ik beter niet kunnen denken. 'Die bult op mijn hoofd maakt me nog het minste uit. Ik moet je kunnen vertrouwen Eva!' Schreeuwde hij, terwijl hij wat rechterop ging zitten. Het enige wat ik kon was hem aankijken. 'Wat was je aan het doen? Sms'en zeker!' Zei hij nog steeds met een boze stem. 'Met die Jurgen?' Terwijl ik hem nog steeds wazig aankeek trok hij een vies gezicht. 'Zeg verdomme iets Eef!' Ik wou wel wat zeggen, maar ik kon het niet. Ik schaamde me. 'Nou?' Moeizaam knikte ik. Wolfs sprong op, gooide de zak ijsklonten naast me op de bank en rende de Ponti uit. In de stilte keek ik om me heen. Een rilling ging door mijn lichaam. Ik staarde naar de plant in de vensterbank die er sip bij hangt. Ik ging mijn opties na, maar de enige optie die ik had was Wolfs achterna gaan. Ik plukte mijn jas van de kapstok en rende Maastricht in.
JE LEEST
Flikkenforum (Flikken maastricht )
FanfictionDit zijn verhalen van het flikkenforum en aangezien sommige mensen niet weten hoe je er komt of wat het is dat ik dat het misschien leuk zou zijn als ik het hierop zet DE VERHALEN ZIJN NIET DOOR MIJ GEMAAKT!