Z pohledu Týny:
Dovedl mě k sobě do pokoje a ukázal ke stolu. Sedla jsem si. Wow, v takovým bejváku bych taky chtěla bydlet.
Janek: „Dáš si něco k pití? Kafe, čaj, džus?"
„Jo, tak ten džus, děkuju"
Janek odešel do kuchyně a já se rozhlížela po jeho pokoji. Měl tu nějaké fotky..s Denisou? Co? Oni spolu někdy byli? Pak naše třídní fotky. Na našich třídních fotkách z prváku a druháku jsem si všimla zabodnutého špendlíku v mojí hlavě. Týjo, nesnáší mě stejně, jako já jeho. Koukala jsem na fotku ze třeťáku. Je maximálně měsíc stará. A špendlík nikde. Podívala jsem se zblízka. Jo, byl tam špendlík, ale už není. Zvláštní. Za mnou se ozvalo zakašlání. Cuknutím jsem se otočila.
Janek: „To se ti tak líbí můj pokoj nebo co?"
„Jen jsem se na něco koukala"
Janek: „Na to, jak moc tě nesnáším?"
„Nesnášíš mě stejně jako já tebe a teď už bysme se měli dát do práce"
Sedl si a já začala. Nejprve jsem mu vysvětlila, jak se v angličtině používají některé časy. Pak jsem před něj položila papír se zadáním, které jsem si připravila během hodiny češtiny.
„Hej, ale fakt se snaž"
Janek: „Jasně prosím tě"Z pohledu Janka:
Vyplňoval jsem zadání, co mi dala. Bylo to překládání vět. Týna se mezitím rozhlížela po mém pokoji. Hledá tu snad něco?Z pohledu Týny:
Vypadá to, že Janek se tentokrát fakt docela snaží. Z dlouhé chvíle jsem si vytáhla mobil a začala projíždět instagram. Asi za deset minut Janek zvedl hlavu a položil přede mě popsaný papír. Položila jsem mobil a vzala jsem si popisku. Projížděla jsem větu po větě a kontrolovala Jankovu práci. Nevěřila jsem svým očím. Až na jednu chybu měl všechno správně.
Janek: „Co do toho tak čumíš?"
„Máš jenom jednu chybu"
Janek: „Děláš si srandu nebo jako fakt?"
„Jako fakt, děláš pokroky, příště ještě probereme pár dalších věcí a myslím, že tu poslední čtvrtletní práci zvládneš"
Janek: „Jak myslíš šéfe", pokrčil rameny.
„A teď, když dovolíš, tak už půjdu"
Janek: „Vyprovodím tě"
„Maximálně ke dveřím"
Vyprovodil mě ke dveřím od paneláku a já vyrazila domů. Bydlím v domku ve Slunečné a po škole pomáhám na statku. Taky tam během prázdnin s pár lidma ze školy pomáhám s pořádáním táborů pro děti a prváky. Máme za to celkem slušný peníze a body navíc do vzdělávacího programu.
ČTEŠ
Nenávist s příchutí lásky |Slunečná fanfikce|
FanfictionJanek a Týna ze Slunečné. Tento příběh je pouze vymyšlená fikce a můžete ho najít také na mé instagramové stránce o Slunečné. Doufám, že se vám bude líbit.❤️ 📍2020