7.část - PRACOVNÍ VZTAH

948 22 0
                                    

O týden později
Z pohledu Týny:
Janka jsem doučovala celý týden, každý den. Zlepšil se. A docela mi dal i pokoj. Máme mezi sebou čistě pracovní vztah, ale mimo doučování jsme pořád tvrdí soupeři. Ale těším se, až od něj budu mít klid. Dneska je neděle, 23.června. A v pátek, 28.června nás konečně čeká vysvědčení. Odpoledne jdu pomáhat na statek a zítra a v úterý vracíme učebnice. Ve středu jedeme na celý den na vodu. A od zítřka vlastně ani nemusím Janka doučovat. Super. Celé dopoledne jsem hledala po pokoji některé učebnice a ani za nic jsem nemohla najít učebnici na ájinu. Asi po hodině jsem to vzdala a šla na oběd. Když jsme dojedla, šla jsem si pro pracovní oblečení. Převlékla jsem se a vyrazila na statek, kde jsem se sešla s Julčou. Dneska budeme zvětšovat slepicím výběh. Daly jsme se do práce. Šlo nám to od ruky, Julča nás bavila svými vtípky.
Julča: „Co Janek?"
„Co?", zeptala jsem se.
Julča: „No jak vám funguje ten váš pracovní vztah?"
„Už žádný není"
Julča: „No jenom aby"
„Drž hubu Julie"
Julča zmlkla a vrátila se ke své práci. Zbytek odpoledne bylo poměrně ticho. V podvečer jsme ještě pomohly v hospodě a pak jsem vyrazila domu. Dala jsem si vanu a přemýšlela. Taky bych chtěla být tak oblíbená a hezká, jako Janek. Počkat, co to melu. Nelíbí se mi Janek. Jen bych se mu chtěla alespoň trochu vyrovnat. Bejt drsná a krásná zároveň. Fajn, tak alespoň na poslední týden školy. Už žádné brýle, žádné copánky a žádné obyčejné košile! Budeš konečně žena Týno! S tímhle rozhodnutím jsem si přenastavila budík o půl hodiny dřív a lehla jsem si do postele. Byla jsem dost unavená a tak jsem vzápětí usnula.

Nenávist s příchutí lásky |Slunečná fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat