22.cást [1/2] - NAROZENINY - PROGRAM

672 21 0
                                    

Z pohledu Týny:
Dneska je 7.července, což znamená, že mám narozeniny. Noha mě pořád dost bolela, ale i tak jsem vydržela spát docela dlouho a vzbudila se až v 7:18. V chatce už nikdo kromě mě nebyl, v půl osmé máme snídani, takže už jsou asi tam. Opatrně jsem se zvedla z postele, namazala jsem si mastičkou nohu a převlékla jsem se. Nasadila jsem si ortézu a s berlemi jsem vyšla ven. Sakra, je celkem zima a já si nevzala mikinu. Došla jsem do hospody a sedla si k holkám a Jankovi ke stolu. Začali jsme jíst. Po snídani nám Jana se Zuzanou oznámily dnešní program.
Zuzana: „Vzhledem k tomu, že je neděle, tak dnešní den bude takový odpočinkový. Dopoledne si na hřišti zahrajeme nějaké kvízy a slovní hry a odpoledne bude už takové volnější. Zároveň se budete dneska večer stěhovat z chatek do pokojů a z pokojů do chatek"
Jana: „Teď vás prosím, ukliďte si talíře a svoje místa a v devět se sejdeme na hřišti za statkem"
Všichni včetně mě se začali zvedat od stolů a odnášet nádobí.
Janek: „Dej mi to, já to odnesu"
„Tak děkuju"
Podala jsem mu talíř a hrníček a on to odnesl.

Z pohledu Janka:
Vzbudil jsem se skoro nastejno s holkama. Týna ještě spala, tak jsme jí nechali spát. Šli jsme pomoct s přípravou snídaně a pak jsme začali snídat. Mezitím se do hospody dobelhala i Týna. Dala si s námi snídani a pak nám Zuzana s Janou sdělily dnešní program. Budeme mít nějaké soutěže a odpoledne volno. Já a holky máme ale odpolední plán už vymyšlený. Odnesl jsem Týně nádobí a vyrazili jsme z hospody ven. Bylo už skoro půl deváté, takže jsme šli rovnou na hřiště, kde jsme si zatím sedli na lavičky a čekali, až přijdou ostatní. Kolem třičtvrtě na devět se začaly scházet děti a nakonec pak přišla i Jana se Zuzanou.

Z pohledu Týny:
Po snídani jsme šli rovnou na hřiště a nakonec jsme se tam sešli všichni a program začal. Byli jsme rozdělení do čtyř týmů, každý tým dětí měl u sebe jednoho z nás. Hráli jsme různé kvízy, slepé mapy, hry na zapamatování slov a zeměpisné otázky. Jankův tým pořád vyhrával a nakonec vyhrál všechny soutěže. Můj tým byl na druhém místě o pár bodů těsně za tím Jankovým. Za odměnu jsme dostali nějaké sladkosti. Pak jsme vyrazili rovnou na oběd. Po obědě jsem si chtěla lehnout, takže mě Julča doprovodila do chatky. Lehla jsem si do postele, bylo 12:11. Chvíli jsem byla na mobilu a potom jsem usnula.

Z pohledu Janka:
Rozdělili jsme si týmy a začalo se hrát. Byly to různé otázky a kvízy. Docela mě to bavilo..možná proto, že můj tým pořád vyhrával. Nakonec jsme skončili na prvním místě. Po soutěžích jsme se přesunuli do hospody na oběd. Když jsme dojedli, dostali jsme volno. Týna byla unavená, takže jí Julča doprovodila do chatky a vrátila se za námi. Náš plán mohl začít. Týna má narozeniny a my se rozhodli jí připravit narozeninovou oslavu. Zuzana s Janou s tím souhlasily a pomohly nám vyzdobit hospodu. Když jsme dokončili výzdobu, byla celá hospoda plná balónků, třásní a konfet. Pak jsem dojel vyzvednout dort, který jsem Týně objednal. Julča s Adél mezitím připravily chlebíčky a jednohubky. Vše jsme nachystali a potom jsme o tom šli říct dětem. Dohodli jsme se, že se tu ve tři všichni sejdeme. Bylo 14:37, takže jsme měli chvíli času a já se rozhodl, že se půjdu na chvíli projít.

Nenávist s příchutí lásky |Slunečná fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat