14.část [2/4] - PÁRTY - SLAVÍME

856 29 3
                                    

Z pohledu Týny:
Oheň se rozhořel a kluci začali grilovat maso. Pár lidí včetně nás pořád stavělo stany. S Julčou máme stan pro dva a Sylva má stan pro dva společně s Adélou. Postavily jsme si stany kousek stranou od ostatních. Před osmou už všechny stany stály na svých místech. Janek měl stan pro dva společně s Vildou a Roman, Štěpán a Tony mají stan pro tři. Všichni jsme si sedli okolo taboráku. Hanka s Lenkou nám rozdaly kelímky s pitím na přípitek.
Hanka: „Tak na další úspěšně uzavřenej ročník"
Denisa: „A na nás"
Přiťukli jsme si. Je to divný, ale na týhle rozlučce nebo jak to říct se každej rok všichni chovají jinak. Žádná šikana,, žádný urážky nadávky a tak. Sice se tu stává nějaký ten úlet, nebo se někdo s někým vykousne, jak se říká, ale jinak je tu každý rok fakt pohoda. Já osobně si dávám pozor, snažím se moc nepít, abych neudělala něco, čeho bych pak mohla litovat.

Z pohledu Janka:
Připili jsme si, pak se rozdělilo jídlo a každý se bavil s kým chtěl. Pilo se. Někdo víc, někdo míň. Taky jsem docela pil, ale opilosti jsem necítil. Jen jsem sledoval Týnu, bavila se dobře, ale já sám jsem se zrovna moc nebavil. Kluci někam zmizeli s, asi holkama, ale já neměl náladu na nějaké úlety. Zůstal jsem celou dobu sedět u taboráku.

Z pohledu Týny:
S holkama jsme si daly pár panáků. Dobře jsme se bavily. Všichni se dobře bavili. Hrály písničky, jedlo se maso a pilo se. Seděla jsem u taboráku a držela si pití v ruce. Pár lidí se přemístilo ke stanům nebo k posezení. Zůstalo nás tu pár. Janek seděl trochu stranou na druhé straně taboráku. Měl na sobě kapuci a nevypadal, že by se zrovna moc bavil. Ale neřešila jsem ho. Kolem desáté už začalo mít hodně lidí připito a kolem mě se začal motat Roman. Ano, ten Roman, kterej mě tak nesnáší. Byl dost opilej. Sednul si vedle mě a chytil mě kolem ramen. Ucukla jsem. Začal se ne mně naklánět a já ho odstrčila.
Roman: „Ale notak kotě"
„Nech mě"
Chtěl mě políbit, ale v tu chvíli ho ode mě někdo odstrčil a dal mu pěstí. Roman spadl na zem a chytil se za obličej. Já se rychle zvedla a otočila jsem se. Zahlédla jsem člověka v kapuci, jak jde směrem k vzdálenějším stanům. Běžela jsem za ním.

Z pohledu Janka:
Já a pár lidí, včetně Týny zůstalo sedět u taboráku. Kolem Týny se začal motat Roman a dotýkat se jí. Měl jsem z toho špatnej pocit. Sednul si vedle ní a já je pozoroval. Jestli jí něco udělá, tak se neznám. Ještě chvíli jsem je sledoval. Roman se začal naklánět k Týně a chtěl jí políbit. Neudržel jsem se. Odstrčil jsem ho a dal mu pěstí. Nevím proč jsem to udělal, u Týny stejně nemám šanci, ale mám nějakou vnitřní potřebu jí bránit, i když jsem byl dřív já ten, kdo jí ubližoval. Pak jsem rychle zmizel směrem k našim stanům. Měl jsem kapuci a černou mikinu, takže jsem doufal, že to moc lidí nepostřehlo. Došel jsem k našim stanům a vzal si flašku vodky. Sedl jsem si do trávy a napil se. Uslyšel jsem za sebou kroky.

UPOZORNĚNÍ! - Tato část nemá za účelem nikoho nabádat ke konzumaci alkoholu. Nepijte alkohol, pokud jste mladší 18ti let!

Nenávist s příchutí lásky |Slunečná fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat