Další den
Z pohledu Týny:
Je úterý, 25.června. Budeme vracet učebnice a zároveň se taky fotíme. Včera jsem si ještě byla koupit šaty a boty. Nemám doma zrovna moc formální oblečení. Vstala jsem a šla si dát sprchu. Udělala jsem si lokny a trochu výraznější makeup. Vzala jsem si šaty. Jsou rudé s volánky a po kolena dlouhé. K tomu černé sandálky na podpatku a černá kabelka. Učebnice jsem si nechala ve skříňce, abych je zas netáhla tam a zpátky. Do školy mě dneska veze taťka. Má v Praze nějaké jednání. Vyrážíme až v 7:20 a bereme s sebou i Julču a Sylvu. Slunečná je vlastně část na úplném okraji Prahy. Statek je na opačné straně od našeho domu, takže se vždycky docela projdu. Do školy to mám přes celou Prahu, proto běžně jezdím autobusem. To jen, abych vám ujasnila pár drobností o svém bydlišti. A teď zpátky do reality. Zavolal mě taťka, že už jedeme. Julča už čekala u nás před domem. Sylvu vyzvedneme cestou. Sedla jsem si dopředu, Julča dozadu, taťka nastartoval a vyjeli jsme. Dojeli jsme před Sylvin panelák, čekala tam. Wow, slušelo jí to. Měla na sobě úžasné modré šaty. Nastoupila a konečně jsme jeli ke škole. Cesta trvala asi čtvrt hodiny. V 7:43 taťka zastavil u školy. Rozloučily jsem se a on odjel. My vyrazily do školy. Fotíme se hned ráno, asi v 8:30. Do té doby máme volno. Zbytek učebnic budeme vracet po focení. Před školou už stály partičky lidí. Všichni kecali a smáli se. Stouply jsme si s holkama vedle schodiště. Kousek od nás stála Jankova partička. A jako vždy se bavili na účet méně oblíbených lidí. Tentokrát byla středem jejich útoku Lucka. Drobná holka s brýlemi a rovnátky. Chodí do druháku. Povzdechla jsem si a dále se bavil s holkama. Chvílemi jsem pokukovala po Jankovi a jeho partě. Nevšímali si mě..dokud k nám nepřišla Denisa, která si jako vždy myslí, že je módní guru i s celou její partou namyšlených dámiček.
Denisa: „Popelková, co to máš na sobě?", začala se smát.
Sylvu: „Podívej se na sebe a pak něco říkej ty modelko"
Všechny tři jsme se začaly smát. Denisa stála s otevřenou pusou. Pokoukla jsem se po Jankovi. Díval se na mě. Nebo spíš na mě a pak na Denisu zarmouceným pohledem. Naše pohledy se na pár sekund střetly, ale já rádi rychle uhnula.Z pohledu Janka:
Všechny partičky lidí stály jako každý rok před focením v okolí školy. Kecalo se. Sledoval jsem, jak Denisa dusí Týnu kvůli jejímu oblečení. Bože, jak jsem s tou blbkou mohl něco mít. Prej, že se k sobě povahově hodíme říkali všichni. Haha. Projížděl jsem pohledem od jedné k druhé. Pak se ozval hlas učitelky.
Učitelka: „Udělejte skupinky podle tříd"
To znamenalo, že je 8:15 a focení začíná. Jdeme popořadě podle toho, v jaké jsme třídě. My máme jít až v 8:30. Naše třída se začal trousit do jedné velké skupiny. Týna s holkama stála opodál.
„Jen si někam odskočím", řekl jsem klukům a odešel jsem.Z pohledu Týny:
Stály jsme na okraji naší téměř 30ti členné skupiny. Byla jsem otočená zády a někdo mi zaklepal na rameno. S cuknutím jsem se otočila. Bylo to Janek.
Janek: „Můžu s tebou na chvíli mluvit?"
„Já nevím..asi.."
Ani jsem to nedořekla a Janek mě chytil za ruku a vedl mě kousek za školu.
Janek: „Jen jsem ti chtěl říct, že ti to dneska fakt sluší"
„Děkuju a to jsi mě sem odtáhl jen kvůli tomuhle?", hodila jsem tázavej pohled.
Janek: „Vlastně ne..ještě"
„Ještě co?"
Janek: „Jsem ti chtěl říct, že už s tebou nechci válčit"
„Co čekáš, že ti na to řeknu?"
Janek: „Že se to mezi náma může změnit a mohli bysme být třeba i kamarádi"
„Ne, to teda nemohli"
Janek: „Proč ne?"
„Já prostě nemůžu jen tak zahodit ty roky, co jsi mi ubližoval"
Janek: „Ale.."
„Žádný ale, jsi zkaženej a já tě nesnáším Janku a na tom se nic nezmění", řekla jsem a dala jsem se skoro na útěk zpátky. Rychle jsem se schovala mezi partou lidí. Jen jsem z povzdálí sledovala, jak se Janek vrátil ke klukům a snažil se tvářit, že se nic nestalo.
ČTEŠ
Nenávist s příchutí lásky |Slunečná fanfikce|
Fiksi PenggemarJanek a Týna ze Slunečné. Tento příběh je pouze vymyšlená fikce a můžete ho najít také na mé instagramové stránce o Slunečné. Doufám, že se vám bude líbit.❤️ 📍2020