14.část [1/4] - PÁRTY - KEMP

879 32 8
                                    

Z pohledu Janka:
Dorazil jsem domů a zabalil si věci. Stan, karimatku, nějaký jídlo a oblečení. Pak jsem si dal oběd a jel jsem za tátou do práce, abych mu ukázal vysvědčení. Nebyl úplně nadšenej, ostatně jako každej rok. No, vrátil jsem se domů a zapnul si na chvíli Playstation. Pak jsem šel do jako obvykle do posilky. S klukama vyrážíme v pět, jedeme autobusem, jelikož se tam bude pít alkohol.

Z pohledu Týny:
Zabalila jsem si a došla jsem pro Julču. Chceme jít ještě ven. Zazvonila jsem, ze dveří vyšla Julči mamka.
„Dobrý den, jdu pro Julču"
Lída Vacková: „Ahoj Týno, jasně, řeknu Julče, že tu jsi, ať si pospíší"
„Děkuju"
Čekala jsem chvíli před domem a za chvíli se ve dveřích objevila Julča. Momentálně je 14:23 a kolem půl šesté budeme vyrážet do kempu. Šly jsme se projít a cestou jsme si v krámě koupily nanuky. Povídaly jsme si.
„Jak se těšíš na večer?"
Julča: „Tak už víme, co nás čeká, akorát to letos asi bude ostřejší, protože většině už bylo 18", zasmála se.
Přikývla jsem. Mimochodem, mě bude 18 7.července, což je za pár dní a Julče až na konci července. Sylvě už 18 je.
Julča: „A jak se těšíš ty?"
„Těším se, ale letos z toho nemám moc dobrý pocit"
Julča: „Ale prosím tě, to přejde, třeba se konečně usmířite s Jankem"
„Už jsem ti několikrát říkala, že se s ním nechci usmířit"
Julča jen pokrčila rameny a nic neřekla. V 15:48 jsme došly před Julčin barák a rozloučily se.
„Takže se sejdeme tady v půl šesté okey?"
Julča: „Rozkaz šéfe"
Vyrazila jsem domů. Dala jsem si svačinu a došla jsem si do sprchy. Chvíli jsem ležela v posteli a koukala na YouTube. Asi jsem i na chvilku usnula. Najednou jsem se s cuknutím probrala. Podívala jsem se na mobil, 17:18. Sakra. Nestíhám. Rychle jsem pobrala všechny věci, mobil, klíče a tak a vyrazila jsem k Julče. Už na mě čekala.
„Promiň, asi jsem na chvilku usnula"
Julča: „V pohodě, sotva jsem přišla"
„Tak jdeme?"
Julča přikývla a vyrazily jsme. Máme to asi kilometr pěšky.

Z pohledu Janka:
Skončil jsem s hraním dříve, abych měl nějaký čas navíc. Rychle jsem si dal svačinu a vzal si svoje věci. Vyrazil jsem na zastávku, kde už měli čekat kluci. A taky tam čekali. Bus nám jede v 17:15. Cesta trvá asi dvacet minut, teď přesně nevím, takže budeme mít ještě čas. Na místo jsme dorazili v 17:41 a čekala nás už jen cesta pěšky do kempu. Netrvalo dlouho a došli jsme tam.

Z pohledu Týny:
Během asi deseti minut jsme dorazily do kempu. Jelikož ještě nejsou prázdniny, tak v kempu ještě nikdo není, takže ho máme celý pro sebe. Pár minut před šestou se začali všichni postupně scházet. Začali jsme vybalovat věci a stavět stany. Některým to moc nešlo, některým to šlo lépe. Po sedmé hodině se začalo trošku stmívat, takže jsme rozdělali taborák.

Nenávist s příchutí lásky |Slunečná fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat