Dziękuję ❤️

76 5 0
                                    


Nigdy nie sądziłam, że coś mojego może mieć tyle wyświetleń, gwiazdek.
Nie pomyślałabym, że kiedyś napiszę swoją książkę. Nie sądziłam nawet, że w prawie dwa miesiące uda mi się ją skończyć.

Odkąd założyłam wattpada już wtedy ciągnęło mnie by pisać coś swojego jednak gdy zaczynałam pisać historię sądziłam, że nie ma ona sensu i używałam ją. Pomimo tego jestem zadowolona z siebie, że nie poddałam się i nadal jestem w tym świecie. Jestem zadowolona z tego jaką mam wyobraźnię.

Kiedyś pewien mężczyzna powiedział mi " Jeśli masz do czegoś zajawkę nie rezygnuj z tego nawet jeśli będziesz kogoś tym denerwować ". Wzięłam sobie te słowa do serca i w tym momencie kończę swoją książkę.

Jestem dumna z siebie ponieważ tym razem nie poddałam się chociaż, że miałam takie dni gdzie chciałam to zrobić. Dlatego pamiętajcie by dążyć do swoich celów.

Teraz.. dziękuję każdej wspaniałej osóbce za dotarcie aż tutaj. Dziękuję za każdą gwiazdkę jaką zostawiliście. Dziękuję za wyświetlenia. Dziękuję za czas jaki poświęciliście czytając moją wyobraźnię.

Za jakiś czas prawdopodobnie zaczynam pisać nową historię. Jak narazie muszę trochę odpocząć. Na pewno będę was informować.

Jesteście wspaniali!

Do Następnego Ludkii ❤️✨

So Empty | ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz