A zase to byl ten okamžik, kdy svět zpomalil na poloviční otáčky a já jsem vnímal jen jeho.
Přitiskl jsem ho k sobě, Ari se nebránil a zavrněl jako kotě. A já zase jako nadržený kocour. Políbil jsem ho. Ze začátku jsme se moc nelíbali, ale postupně jsem tomu přišel na chuť, a na ty jeho drobné rtíky jsem si udělal další solidní závislost. Ari vzdychl, protože cítil pod županem moje vzdouvající se mužství a přivřel slastně oči.
Otočil jsem ho zády k sobě a opřel ho o umyvadlo. Věnoval jsem pár polibků i kůži na jeho krku, na což Ari reagoval dalším vzdychnutím, trošku se prohnul a s rukama zapřenýma o umyvadlo na mě vystrčil zadeček. To se fakt nedalo vydržet.
Vyhrnul jsem mu ty jeho šatičky a jemně jsem mu stáhl slipy.
„Máš to?" zeptal jsem se a on kývl a z kapsičky vytáhl maličkou lahvičku s lubrikantem. Jeden z mých dalších ujetých příkazů. Tohle musí mít pořád u sebe. Vždy připraven, řekl bych. Opatrně jsem si nanesl pár kapek na prsty a zajel mu do dírky. Skousl si rty, aby nevykřikl, křečovitě sevřel okraje umyvadla, ale držel a nechal mě, abych si s ním dělal, co chci.
Byl stejně nadržený jako já a zakňučel, když jsem prsty vytáhl. Držel, oči zavřené a já dychtil po jeho těle, chtěl jsem ho slyšet sténat a prosit. Opatrně jsem do něj začal vnikat, co nejvíc to šlo a pak jsem začal přirážet. Ale pomalu, pomaloučku, vychutnával jsem si každý pohyb, kterým jsem vnikal do jeho těla.
Mít velké zrcadlo v koupelně není od věci. Popadl jsem ho a zvedl, pevně jsem ho držel a sledoval v zrcadle jeho výraz, pootevřená ústa, ze kterých se draly slabé steny, výraz slasti na jeho obličeji, sevřené ruce. Sukýnka z druhé strany se mu nadzvedla, věděl jsem, že je vzrušený. Rajcovalo mě to naprosto neskutečně, přidal jsem, když jsem cítil, že se blížím k vrcholu a pak jsem se do něj udělal.
Zasténal, chtěl ještě. Zůstal jsem v něm, nadzvedl jsem jednou rukou tu jeho sukýnku a druhou rukou jsem mu pomohl k jeho šťastnému okamžiku. S přidušeným výkřikem postříkal umyvadlo i to zrcadlo, zůstal mi viset v náručí a prudce vydechoval.
Pozoroval jsem jeho obličej v zrcadle, tváře měl zbarvené do ruda, na čele pár krůpějí potu. Otevřel svoje krásný modrý oči a podíval se na mě lehce znaveným pohledem, ale v očích měl jiskry a chtíč.
Znovu jsem ho políbil na krk a teprve pak jsem ho pustil.
Řekl bych, že vstupní pohovor proběhl velice dobře.
ČTEŠ
Služtička /BL, Yaoi/
RomanceJá ho chtěl, protože jsem ho chtěl ovládnout a podmanit si ho. Celou svou bytostí jsem po tom toužil, každá buňka mého těla chtěla jeho. A on kývl, protože mu to dělalo sakra dobře. A rozhodně naše úmluva nebyla o penězích, který mu budu platit za j...