46.

607 30 0
                                    

„Miky," zeptal se mě, když seděl v mém županu na posteli a já mu ručníkem vysoušel vlasy, tedy to, co z nich zbylo, „jsi si jistý tím, co jsi udělal?"

„Jsem," přikývl jsem, i když...."co se týče některých věcí, ještě potřebuju trochu času," přiznal jsem se neochotně, a políbil ho na čelo. Usmál se a kývl. Chápal to a byl ten poslední, kdo by mi dával ultimáta a tlačil na mě.

Jeho modré oči se na upřeně podívaly a já zase dostal chuť na ty jeho rtíky. Byly úžasný a já si jeho polibek vychutnával jako vždycky se vším všudy. Když jsme se dřív milovali v utajení a bylo to naprosto božský, jaký to asi bude teď, pomyslel jsem si.

Když jsem mu povolil pásek na županu, Ari dychtivě vzdychl a pevně mě objal. 

„Strašně se mi stýskalo," zašeptal mi do roztouženě ucha a já ho sevřel v náručí. Měl jsem to udělat dřív, držet ho, když to potřeboval, a nepustit ho, ano, vím to. Ariho rty si rychle našly ty moje a já se zase začal propadat do toho úžasnýho kolotoče, co jsem s ním měl vždycky.

Stáhl jsem z něj župan a Ari si lehl na postel, a pohled na jeho nahý tělíčko mě zase přiváděl do varu. Župan jsem měl dole snad během vteřiny, nedočkavostí jsem úplně hořel a Ariho oči plné dychtivosti mě přitahovaly jako magnet. Toužil jsem po jeho těle, lehl jsem si k němu, potřeboval jsem cítit teplo jeho těla, vnímat jeho hebkou kůži. Přitáhl jsem si ho k sobě, pevně a Ari si naše objetí vychutnával stejně jako já. Asi jsem prostě začal být nějaký sentimentální, ale málem mi bylo z toho do breku, že už ho mám zase zpátky..

„Miky," zasténal, a mě už to naštěstí připadalo zase nesmírně sexy. Nedokázal jsem už víc čekat, líbal jsem ho tak horlivě, až mě bolely rty, Ari vzrušením sténal, což mě přivádělo do varu ještě víc.

A pak mi Ari zašeptal do ucha, že mě miluje a o chvilku později už jsem jeho jazýček cítil na svém krku. Postupoval níž a níž, a když začal laskal moje mužství, myslel jsem, že exploduju. Už to nešlo vydržet.

Položil jsem ho na postel a Ari toužebně roztáhl nohy. Že dnes žádná velká předehra nebude, to mi bylo jasný od začátku. Vytáhl jsem lubrikační gel a jemně jsem mu projel prsty jeho dírku, vzdychl u toho a prosil mě, abych mu to udělal. Bože, jak jsem po tom toužil. Vnikal jsem do něj, pomaličku, vychutnával jsem si snad každý milimetr, každý kousíček jeho tělíčka.

Kňučel jako štěňátko, vycházel mi vstříc, každý okamžik byl nabitý jiskřící energii, neskutečnou slastí a naprosto fascinující vášní.

„Miluju tě, Miky," zašeptal mi do ucha.

A pak se kdesi ve vesmíru srazily dvě galaxie :o)

Služtička /BL, Yaoi/Kde žijí příběhy. Začni objevovat