Zapadla i s těma taškama a taštičkama z butiků, co si nesla, hned do ložnice, hodila je na zem a za neustálého monologu si šla nalít skleničku do baru.
Mlela a mlela, a já jsem po chvíli zjistil, že ji stejně vůbec neposlouchám, protože to byly kraviny. Pořád mluvila a já ji nikdy moc neposlouchal, což se mi už jednou zle vymstilo. No nic, do budoucna budu obezřetnější.
Nalil jsem si taky, krapet whisky po těžkém dnu prospěje, a Carin se ke mně žádostivě přitočila, dychtíc po polibku. Její přání jsem jí splnil, aspoň bylo chvíli ticho.
„Já jsem dneska tak unavená," vzdychla si se strašně servaným obličejem a já přemýšlel, co ji asi tak mohlo unavit. Jestli prodej dvou obleků denně v butiku, nakupování, kadeřnice, kosmetička nebo tlachání s kámoškama v kavárně u vína. Těžko říct. Byla marnivá a sobecká, proto jsem jí nikdy nedával žádný peníze, rozhodně jsem jí nehodlal nechat vyluxovat mi bankovní konto a kreditky.
„To byl hroznej den, dám si sprchu," řekla ještě zničeněji a odplula do koupelny. Věděl jsem, co bude následovat. Za chvíli vytančí z koupelny, obalená jen ručníkem, udělá tři piruetky, plácne sebou na postel a pravděpodobně mě bude svádět a dožadovat se sexu.
Zvládla to ještě rychleji, než jsem dopil panáka. Svůdně sebou mrskla na postel a vyzývavě se na mě podívala. Civěl jsem na ni a přemýšlel, jestli se taky můžu vymluvit na bolení hlavy, a pak jsem raději zmizel v koupelně.
„To ti to trvalo," zamrkala na mě svůdně, když jsem se vnořil v županu a pohodlně se uvelebila na posteli. Prstem si svůdně přejížděla přes hruď a pak nenápadně povolila záhyb na ručníku.
„Ale, ale," usmála se, když viděla, jak jsem vzrušený. Byl jsem, ale ne kvůli ní a jejímu úžasnému tělu. Když jsi si totiž v koupelně vzal župan a podíval se do zrcadla, vzpomněl jsem si na ráno s Arim, jeho dychtivý výraz plný rozkoše a tak. Naprosto mě to nadzvedlo...
„Tak pojď, milášku," zašišlala, nechápu proč, jestli jí to připadalo víc sexy nebo co, ale roztáhla nohy a já si sundal župan. Naklonil jsem se nad ní a ona sáhla do zásuvky a podala mi lubrikant. Jako vždy. Vnikl jsem do ní, vzdychla a já se snažil předstírat, jak moc jsem vzrušený. Snažil jsem se být, vnímat její tělo, vzdechy, letmé doteky její ruky.
Jenže pak jsem si představil, že pode mnou leží Ari a prostě jsem byl hotov dřív, než ona vůbec zjistila, že jsme začali. Omluvně jsem se odkulil a Carin zavrčela, že jsem nemožnej a odešla znovu do koupelny.
Na chvilku jsem přemýšlel, proč se mnou vlastně je a chce si mě vlastně vzít, když jsem takový nemehlo, a hlavně v sexu, ale došel jsem k závěru, že můj luxusní dům a miliony na kontě budou docela dost pádný důvod. To se potom možná smíříte s některými méně kvalitními věcmi.
Přišla z koupelny, lehla si a řekla, že jde spát.
Klidně. Zato já měl dlouhou bezesnou noc s whisky a krabičkou cigaret na balkoně.
ČTEŠ
Služtička /BL, Yaoi/
RomansJá ho chtěl, protože jsem ho chtěl ovládnout a podmanit si ho. Celou svou bytostí jsem po tom toužil, každá buňka mého těla chtěla jeho. A on kývl, protože mu to dělalo sakra dobře. A rozhodně naše úmluva nebyla o penězích, který mu budu platit za j...