İyi okumalar~
Jungkook
'Abi dediğin gibi adamın işini bitirdik.'
'Güzel. Bana ihanet eden her kişinin sonu böyledir.'
'Başka istediğiniz bir şey var mi?'
'Hayır çık dışarı.'
Oturduğum koltuktan kalkıp penceremin yanına gittim. Dışarıda ne kadar da yağmur yağıyordu öyle.
Karanlik tarafın en büyük grubunun lideriyim. Beni hala kaideye almıyorlar. Sanırım işkence çekerek ölmek hoşlarına gidiyor.
Adamlarımdan birinin Aydınlık tarafa burdan bilgi sızdırdığını öğrendiğimde küplere bindim.
O sümsük iyi kalpli beyinsizlerden hoşlanmıyorum. Bir şeyler saklıyorlar. Bu apaçık ortada.
Er ya da geç bunu illaki bulucam. Benim gücüm karşısında kimse duramaz. Namjoon bile.
Buradaki diğer ezik gruplar bile benim kudretimin farkında. Bir gun bunu Aydınlık taraf da bilecek.
Benim adamlarını kendilerine kiralamanın cezasını çekecekler. Aklı sıra bana tuzak kuracaklardı.
Neyseki Jin işin aslını bulup, adamı takip edip ihanetini ortaya çıkardı. Onun sayesinde felaketten kurtulduk.
Kapı tıktıklandığında o tarafa döndüm.
'Gel.'
Gelen kişi Taehyung'du.
'Jungkook. Dışarıda bir grup tek başına dolaşan bir çocuk görmüş.'
'Çocuk mu?'
'Evet. Bende gittim ve tesadüfen onu koşarken yakaladım.'
'Nerde şimdi.'
'Merak etme yakaladım. Bacağına kurşun sıktım. Gerçi sıyırıp geçti ama bayıldı şuan içeride bir odaya yatırdım.'
'Tamam. Ayılınca söyle kimmiş neymiş öğrenelim. Berki karşı taraftan gönderilen biridir. Bize kullanmış olabilirler.'
'Sanmıyorum öyle olsa direk buraya gelirdi. Sokaklarda kaybolmuş gibi koşuşturmazdı.'
'Uyaninca haber ver.'
'Tamamdır.'
Jimin
Bacağım o kadar çok ağırıyor ki. Daha gözümü bile açmamıştım. Açamıyorum. Nerede olduğumu görmek istemiyorum.
Belli bir yerde yatıyorum. Beni vuran kişi evine getirmiş olmalı.
Burdan kaçmalıyım. Yavaşça gözlerimi açtım. Ilk gördüğüm şey beyaz tavandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆
AcciónŞehrin iki tarafı vardır. Karanlık ve Aydınlık taraf. Karanlık taraf, grupların bulunduğu, pis işlerin yapıldığı ve serbest yaşamın olduğu taraftır. Burası şehrin terk edilmiş yeridir. Aydınlık taraf ise normal yaşamın sürdüğü genelde zengin kişile...