Iyi okumalar~
Jungkook
Bir hışımla yerimden kalktım ve aşağı indim. Namjoon'u bulup ona cezasını vermenin artik zamanı geldi.
'Jungkook!'
Arkamdan yetişen Taehyung dirseğimi tutup beni durdurdu.
'Dinle beni! Şu hâline bak.'
Yaşaran gözlerimi elimin tersiyle sildim.
'Jimin bulmam gerek bir an önce.'
'Karşı tarafa gidemezsin seni öldürürler.'
'Jimin'i bulmazsam asıl o zaman ölürüm.'
'Anlamıyorum. Sen birini bu kadar önemser miydin?'
'Bunları konuşmanın sırası degil cekil gidicem.'
'Bekle bizde geliyoruz.'
Ben bir şey demeden yukari çıktı. Geri döndüklerinde silahlar ve çakı almıştık yanımıza.
Tam arabaya biniyorduk ki telefonum çaldı. Jimin olma ihtimaline karşı hemen açtım.
'Alo jimin sen mısın?'
Karsi taraftan sesli bir gülme sesi geldi.
'Kimsin sen it!'
'Sakin ol Küçük asi Jeon.'
'Bana bak piç kurusu senin ciğerini söker agzina sokarım kimsin lan sen?'
'Yerinde olsam benimle böyle konuşmazdım. Nasıl olsa üyelerinden biri benim elimde.'
'Jimin.... Ona zarar verirsen eğer seni doğduğuna pişman ederim!'
'Yo yo. Ben sadece jimini ait olduğu yere getirdim. Araştırmalarıma göre kaçmış oraya. Biraz nasibini alsın diye ona dersini bildirdik.'
'NE YAPTIN ONA!'
'Sakin ol jeon bağırmadan da sesini duyabiliyorum.'
'Sana ona ne yaptığını soruyorum. Öldürdün mü yoksa.'
'Hayır sadece senin en yakın dostuma yaptığını yaptım. Şok cihazıyla bayılttim. Ama bilmiyorum belki de fazla bastırmış olup öldürmüşümdürde.'
'Ecelini bekle sadece Namjoon. Sonun arkadaşının aksine daha kötü olucak.'
'Seni en iyi şekilde ağarlayacağımdan emin olabilirsin. Tabi beni bulabilirsen.'
Telefonu kapatıp ağaca fırlattım. Pic kurusu herif.
'Ne olmuş jungkook.'
'Elektirikli şok uygulamış ona. Düşünebiliyor musun? Jimine!'
'Sakin ol jungkook belliki yalan söylüyor seni ayağına çağırmak için. Aklınca seni kızdırıp gözünü döndürecek.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆
ActionŞehrin iki tarafı vardır. Karanlık ve Aydınlık taraf. Karanlık taraf, grupların bulunduğu, pis işlerin yapıldığı ve serbest yaşamın olduğu taraftır. Burası şehrin terk edilmiş yeridir. Aydınlık taraf ise normal yaşamın sürdüğü genelde zengin kişile...