¹⁹

1.5K 118 3
                                    


İyi okumalar~

Yoongi ve jin evin arkasından geçip girişteki dört nöbetçiyi elektrikli şok cihazıyla bayılttı.

Şansımıza adamlarin birinin cebinde evin anahtarı çıkmıştı. Gerçekten saflar.

Biz eve girdik yoongilerde adamları halletiler. Dışı gibi içide büyükmüş evin.

'Nereye gidiyoruz.'

'Tae sen başına. Jimin beni takip et.'

Taehyung bizden ayrıldı. Ilk katı es geçtik. Ikinci kata çıktık.

'Beni takip et.'

Dediği gibi yaptim. Sanki buraları biliyor gibiydi. Doğru ya haritadan bakmış olabilir.

Ilk girdiğimiz oda yani namjoon'un yatak odası oldu.

Her tarafı aramaya çalıştık. Her çekmeceye baktık. Ama burada hiçbir şey bulamadık.

Her katta ondan fazla oda vardı. En üst kata çıktık. Burası daha kucuktu.

'Buralarda biryerlerde.'

'Bence ayrılalım. Daha kolay olur.'

Jungkook başka odaya ben başka odaya geçtim. Masanın altındaki bütün gözlere baktım ama elime hiç bir şey geçmedi.

Büyük kitaplığa yöneldim. Her kitabın arasına kutuların içine baktım ama yok yok.

Birden arkadan bir el ağzımı kapattı. Yakalandık mi yoksa?

Kim olduğnu goremiyorum. Bağırıyordum bırakması için ama sesim doğru düzgün cikmiyordu bile.

'Kimsin sen? Buraya nasıl girdin!'

Boynuma tuttuğu bıçakla şok olmuştum. Şimdi beni öldürecekti.

Hafif bastırırken sıcak sıvınin boynumdan aktığinı hissettim.

'Bu dövme! Sen buralı değilsin! Karanlık taraftansın.'

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin