²²

1.6K 122 21
                                    


İyi okumalar~

Boynumdaki dudakları yukarıya doğru çıktı. Dilini ceneme değdirip yanağıma öpücüklerini sıraldı.

'Bekliyorum.'

Ne cevap vereceğimi bilmiyorum şuan düzgün düşünemiyorum bile. Kendimi olaya veremiyorum.

Jungkook'u ters çevirip kucağına oturdum. Çaktırmadan gülümserken yüzümü yaklastirdim.

'Neye gülüyorsun?'

'Seme gibi davranman hoşuma gidiyor.'

'Sana semeliği gösteririm.'

'Hmm göstersene.'

Yine beni kışkırtma yolunda ilerliyor. Ve bende her defasında ona uyuyorum.

Yüzüne biraz daha yaklaştım. Dudaklarımız birbirine değerken dilimle dudaklarımı yaladım. Böylece onunda dudağını yalamıştım.

'Kiminle uğraştığını bilmiyorsun bence.'

Gülen yüzü yerini şaşkın ifadeye bıraktığında bu sefer gülme sırası bendeydi.

'Ben seni her türlü alt ederim Jungkook. Daha bana dayanamıyorsun. Hele birde soyunsam bayılmandan korkuyorum.'

'Gül sen gül. Altımda inlediginde kim daha çok gülecek görücez.'

Şimdi yutkunma sırası bendeydi. Elleri belime gitti.

'Dur! Ben kabul etmedim oyununu.'

'Oyun sadece bir mazaret. Seninle sevişmem için hic bir şeye gerek yok.'

Şuan şu pozisyonda jungkook'un bu kelimeleri söylemesi içimde bir yerleri gıdıklasada yenilemem yenik düşemem.

'Hadi ama Jimin sende istiyorsun. Vücudunun verdiği tepkileri görmüyorum mu sanıyorsun.'

Eliyle alt tarafımı gösterdi. Inanamiyorum! Ne ara oldu bu? Nasıl hissetmem.

'Git! istemiyorum.'

Kucağından inmeye çalıştım. Son anda beni yakalayıp aynı yere geri oturttu.

'Bırak banyoya gidicem.'

'Banyo fantazisi kulağa hoş geliyor.'

'Jungkook bırak beni!'

Beni yatağa geri yatırıp bu sefer tam anlamıyla üzerime cıktı ve iki bacağımın arasına girdi.

'Neden bu kadar iki yönlüsün. Daha demin aklımın alamayacağı sözleri bana ederken iyiydin. Şimdi bu utanma da ne?'

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin