²⁹

1.2K 95 9
                                    

Iyi okumalar~

'Jungkook K.N namjoon'un holdinginin ismi.'

'Ne? Doğru mu bu?'

'Evet. K.N. onun şirketi.'

'Yani bize saldiran ve jung woo ile birliği yapan Namjoon.'

'K.N başka ne olabilir ki?'

'Eğer dedigin gibiyse simdi gider o herifi alır sürte sürte buraya getirir kendi işkencelerimi kullanırım.'

'Tamemen ogrenmeden tehlikeli bir işe karışma jungkook.'

'Tehlikenin ismi benim Jimin.'

'Şöyle bir şey var. Jung woo sana yalan söylemiş olabilir. Ne malum seni oraya gönderip tuzak kurmak istemeyeceği.'

'Bence doğruyu söylüyor. Neden aydınlık tarafı ele vermek istesin onun derdi bu grup.'

'Ama K.N.'

'Sadce uydurma.'

'Ben öyle düşünmüyorum.'

'Bu işi araştırıcam Jimin emin olmadan adamı öldüremem. Ama eğer öyleyse seninde bir kez kafasına sıkmana izin vericem.'

'Anlaştık.'

'Ne o mutlu oldun.'

'Ilk kez silah kullanicam ve namjoon'un üstünde. Daha fazla mutlu olamazdim.'

'Jimin bazen seni yiyesim geliyor. Bu korkmaz hallerin ve konuşmaların hoşuma gidiyor.'

'Bu durumda bende sendeki hoşuma giden şeyleri mi söylemem gerekiyor.'

'Merak ettim doğrusu.'

'Hmm...'

Parmak uclarımı pazularında gezdirdim. Sonrada omzunda ve karnında.

Tişörtünü azcik kaldırıp kaslarının gözükmesini sağladım.

'Bende... senin kaslarını seviyorum. Dudaklarımın tenine değmesi hoşuma gidiyor.'

'Ne yalan söyleyeyim bu benim de hoşuma gidiyor.'

Gulumseyerek boynuna sarıldım. Jungkookla çok mutluyum.

On sekiz yıllık hayatımda en güzel günlerim onun yanında olduğum zamanlar.

Farklı bir şey var. Kalbim cok hızlı atıyor. Ve hafifliyordum. Sanki bulutların üstünde gibiydim.

Güzel gözleri bana her baktığında kendimden geçiyordum. Bana ne oluyor bilmiyorum ama böyle devam etmek istiyorum.

'Jungkook sanırım ben sana alıştım.'

'Nasıl yani?'

'Her sabah yanımda uyanmanı istiyorum. Gözlerimi ilk açtığımda senin gözlerini görmek günaydın öpücüğü vermek istiyorum.'

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin