²⁷

1.3K 102 7
                                    

Iyi okumalar~

Öğle yemeği için aşağı indim. Taehyung ve Jungkook hariç hepsi burdaydı. Yanlarına gidip masaya oturdum.

'Hoşgeldin Jimin iki gündür yüzünü görmedik.'

'Evet odamda dinlendim. Jungkooklar nerede?'

'Bir mi ne olmuş çalışma odasında onunla ilgileniyorlar.'

'Biz yapmıyor muyuz?'

'Hayır jungkook tekçe Taehyung'u çağırdı.'

Anlamadım biz grubuz. Birlikte hareket etmemiz gerekmiyor mu?

'Ee ne var ne yok?'

'Iyiyim.'

Bende gitmek istiyorum ya. Evde öylece oturamam. Yemekten sonra jungkookla konusucam.

'Siz ne yaptınız?'

'Iki gün boyunca yataktan kalktigim pek soylenemez'

'Bu normal bir şey yoongi.'

'Neden ki?'

'Sen bilmiyorsun Jimin. Yoongi en fazla ne kadar yatakta kalırımın rekorunu kırdı.'

Bu dediğine gülmüştüm.

'Sende bir dakikada altmıştan fazla boş kelime kullandığın için rekora girdin.'

'Hep böyle kavga eder misiniz?'

'Hayir. Birbirimize takılırız.'

Aklım hala jungkooktaydı. Acaba ne oldu ki? Öğle yemeğine in demişti bana ama burada degildi.

Iki küçük şeyler atıştırıp ayaga kalktim.

'Nereye gidiyorsun?'

'Doydum. Yukarı çıkacağım.'

'Doydun mu? Ne yedin ki?'

'Fazla yiyemiyorum. Midem bulanıyor hemen.'

'Belli küçücük kalmışsın bu yüzden. Neyse çık bakalım.'

Bir şey demeyip yukarı çalışma odasına çıktım. Taehyung yoktu içeride. Jungkook ise elindeki belgelerle ilgileniyordu.

'Jungkook.'

Bana dönmedi. Odaklanmıştı sanırım. Yanına gidip ellerimi omzuna yerleştirdim.

Yavaş hareketlerle masaj yaptım. Hep kasılmıştı. Acaba ne oldu da bu kadar sinirli.

Ellerim omuzlarından göğsüne giderken kafasını kağıtlardan kaldırmadan konuştu.

'Şimdi olmaz Jimin önemli bir isim var.'

'Ne bu iş?'

'Birileri daha doğrusu Jung woo ve bazı grup barıma saldırıda bulundu.'

'Canına mi susamış?'

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin