Iyi okumalar~
Suanki hissetiğim duygulara anlam veremiyorum. Içimde bir istek duygusu var.
Artık jungkook'un o çok istediği oyunun içindeydim. Kuralları veya olacakları bilmeden girdim bu işe.
Ne olcaksa olsun? Ölmediğim sürece sorun yok. Hem en fazla ne yapabilir ki.
Daha demin ilk kez sevişmiştik. Bu yüzden heyecanım hala uzerimdeydi. Jungkook çoktan uyuya kalmıştı.
Telefonu elime alıp saate baktım. Nerdeyse öğleye gelmisti. Yani bu da demek oluyor ki biz uzun süredir burda yataktaydık.
Jungkook gibi uyuyamiyorum da. En ıyisi kalkıp duş alayim. Kıyafetlerimi falan alıp banyoya girdim.
Sıcak suyu ayarlayıp duş almaya başladım. Kopuklendikten sonra durulanmıştım ki birden itilmem ve yüzümün duvara yaslanması bir oldu.
'Jimin-ssi~'
Gövdem soğuk duvara yaslıyken Jungkook beni sıkıştırdı. Arkamdan kendini bana bastırırken çıplak olduğunu anladim.
'S-sen uyumuyor muydun?'
'Uyuyordum ama su sesine uyandım. Dedimki jiminin canı fantazi cekmistir.'
'Daha yeni birilikte olduk.'
Kulak mememi emip küçük bir isirik bıraktı.
'Ilk kural. Ben ne zaman istersem hangi koşulda olursa olsun benim olacaksın.'
'Ne? B-bu olmaz.'
'Bal gibide olur.'
'Olmaz.'
Kendini bana biraz daha bastirdi.
'Unutma ki sen benim oyunumda oynadığım bir oyuncağımsin. Benim istediğim şekilde hareket eder istediğimi yaparsın.'
'A-ama...'
'Ayriyetten ınkar etme gibi bir şansın yok. Çünkü çoktan kabul ettin.'
Lânet olsun ki biliyorum. Bu hale düşeceğimi tahmin etmeliydim. Ama öyle bir anda kabul etmiştim ki tek düşündüğüm o güzel hissi bir daha yasamak istemekti.
'Başka kural varsa söyle önceden bileyim.'
'Bana Babacık diye hitap edeceksin.'
'Yok daha neler.'
'Sen de kedicik olmuş oluyorsun. Seksimiz sırasında ben ne istersem onu yapacaksın. Itiraz edersen eğer...'
'Itiraz edersem ne olur.'
'Ceza yersin ve cezalar öyle hafif seyler degil.'
'M-mesela.'
'Ornek göstermemi ister mısın?'
'Hayır hayır.'
'Peki devam edeyim. Oyun derken sadece seksden bahsetmedim. Hizmetçimde olacaksın. Ben ne verirsem onları giyeceksin.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆
ActionŞehrin iki tarafı vardır. Karanlık ve Aydınlık taraf. Karanlık taraf, grupların bulunduğu, pis işlerin yapıldığı ve serbest yaşamın olduğu taraftır. Burası şehrin terk edilmiş yeridir. Aydınlık taraf ise normal yaşamın sürdüğü genelde zengin kişile...