²⁰

1.6K 128 17
                                    


İyi okumalar~

'Konuş hemen.'

'Konusucam lütfen şu aleti karşımdan çek.'

'Dinliyorum.'

Resmen bekleyerek zaman kazanıyordu. Tabi birileri gelecek oda kurtulacak. Yok öyle.

Jungkook'un elindeki elektrikli şok cihazını alıp yanına geldim. Aleti yüzüne yüzüne tuttum.

'Konuşsana.'

'Tamam.'

'Sen bizi saf mi sandın. Bekletip bizi adamlar gelince kurtulacağını mi düşünüyorsun.'

'Şeyde...'

Nerdeyse bayılmak uzereydi. Ah jungkook neden bu kadar dövdün ki.

'Bodrum katında... Kütüphane var...'

Kesik kesik konuşuyordu zaten soluk almakta zorluk çekiyor.

'Ikinci kitaplıkta... Beşinci rafta karanlık tarafa dair... Bir dosya var.'

'Başka!'

'Bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum.'

'Umarım doğruyu söylüyorsun.'

'Jimin sen kos bak bende şu lavuğu alıp geliyorum.'

'Tamamdır.'

Bir hızla merdivenlerden indim. En aşağı katta varmış demekki. Bunu bilseydik iki önce giderdik.

Sahi merdivende diğerlerine göre  inceydi. Muhtemelen görünmesin diye böyle yaptırmıştı.

Aşağı indiğimde önüme çıkan ilk kapıyı açtım. Karşıma kocaman bir kütüphane çıkmıştı.

Ne demisti? İkinci kitaplık beşinci raf. Hemen sıraya göre dizilmiş olan kitapliklara gittim.

Ikincisi bulup beşinci rafi aradım. Elime geçen büyük geniş üstünde karanlık taraf yazan kitapla yüzüm gülümsemişti.

Içine açtığımda karşıma namjoon'un fotoğrafı çıktı. Ne alaka? Yoksa bu karanlık tarafa ait değil mi?

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin