¹⁰

1.8K 143 53
                                    


İyi okumalar~

Tam on dakikadır burada öylece oturuyordum. Jungkook en son odama gel demişti. Geldim gelmesine de duvara bakmak için mi?

O dövme yaptığı odaya girdi , ben ise koltukta oturmuş onu bekliyorum. Artık sıkılmaya başlayınca ayağa kalkıp pencerenin kenarına gittim.

Bu odanın manzarası güzelmiş. Benimki gibi arka bahçeye bakmıyor.

Biraz odayı gezsem ne olur.Taehyung eşyalarına ellenmesinin hoşuna gitmediğini söylemişti.

Bense tam olarak bunu yapicam.
Tepkisini merak ediyorum.

Dikkatimi çeken boydan boya bütün duvarı kaplayan kitaplığın yanına gittim. Elime geçen ilk kitabı alıp incelemeye başladım.

Herhangi bir romandı. Içinden gül yaprağı çıkmıştı. Ne alakaysa.

Başka bir tane aldım. Bundanda gül  yaprağı çıktı. Bir kaç kitaba baktım. Hepsinden kırmızı gül yaprağı çıktı.

Garip böyle bir sey yapacağını düşünmemiştim. Benim bildiğim genelde inek sessiz sakin kizlarin yapacağı işti bu.

Üst raflarda ilgimi çeken kalın bir kitap gördüm. Birseyin dosyası gibiydi. Acaba içinde ne var?

Kenarında buyuk harflerle KARANLIK TARAF yazıyordu. Şimdi daha çok merak ettim.

Yalniz bir sorun var. Yetişemiyorum. Lânet boyum! Neden bu evin tavanları büyük.

Masanın yanında bulunan sandalyeyi aldım. Kitaplığa yaklaştırıp üzerine çıktım.

Bu ne ya çok az kaldı. Ha gayret değiyordum ama alamıyorum. Ayak parmaklarımın üzerine çıktım.

Sonunda! Elime tam alıyordum ki sandalyenin hareket etmesiyle ayağım kaydı ve dengemi kaybettim.

Yere düşecekken kucağa düştüm. Jungkook? Şimdi işim bitmişti işte.

Kaşlarını çatarak bana bakarken kucağından inmeye çalıştım. Ama bırakmıyordu.

'Jungkook.'

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin