³⁵

1.3K 94 8
                                    


Iyi okumalar~

Çok şükür kurtuldum. Jungkook beni kurtardı. Öleceğimi düşündüğüm anda yetişti.

Ona minnettarım. O kadar korkmuştum ki bir daha onu göremeyeceğimi düşündüm.

Taemin'e veda edip arabaya bindik. Jungkook la ikimiz arkada oturuyorduk. Taehyung da yanımızdaydı. Jin arabayı kulanıyordu.

'Taehyung sana minnettarım kardeşim. Son anda yetiştin.'

'Kardeşlik görevi. O picide öldürdük.'

'Layığını buldu.'

'Aslında tam da jungkook jimine ne kadar aşık oldugunu itiraf etmisti.'

Yoongi simdi bunu soylemenin zamanı mı? Tae ile jin yüksek sesle oha diye bağırınca utanarak camdan dışarıya baktım.

'Ne dedin ne?'

'Tae sana demedim mi sevgilim.'

Sevgilim derken?

'Sevglim mi?'

'Taehyung!'

'Aa şey. Jin ne dediğin farkında mısın?'

'Evet artık saklamaya gerek yok. Jungkook biz bir yıldır sevgiliyiz. Senin hoşuna gitmez diye söylememiştik.'

'Aferin size bir yıl beklediniz mi?'

'Bosver bizi. Sen asıl söyle jimini ne zamandan beri seviyorsun.'

'Lafı çarpıtma oğlum.'

'Hadi hadi. Jimin? Yoksa sen de mi seviyorsun.'

Sustum ve önüme döndüm. Konuşacak bir durum da değilim. Zaten olayı şoku korkusu hala üzerimdeydi.

'Tamam. Bu konular sonra konuşulur. Ölümden döndük hepimiz.'

Eve vardığımızda direk odama gittim. Sıcak bir duş alıp rahatlamak istiyorum. Bütün yorgunluğumu atmak olanlari unutmak istiyorum.

Kapımı kapatıp üzerimdekilere tek tek çıkardım. Bütün gün sandalyede kolları bağlı oturmak her tarafımı uyuşturmuştu.

Duşa kabinde sıcak suyu açıp altına girdim. Gözlerimi kapattım sadece. Basimdan akan sicak suyun tadını çıkardım.

Arkadan belimde hissetiğim kollar ve boynuma değen dudakla tekrar açtım gözlerimi.

Bu koku, bu dokunuş, küçük öpücük... Jungkook.

Yandan yüzüne baktım. O ise sadece boynumu kokluyordu. Suyu kapatip karnımın üzerindeki elini tuttum.

'Jimin. Öyle korktum ki.'

Elleri daha da sıkılaştı. Kolları arasında sımsıkı sarıldı bana.

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin