¹⁸

1.7K 121 12
                                    


İyi okumalar~

O kadar kötü hissediyorum ki. Yakalanmış gibi. Ya bizi gördüyseler. O zaman yüzlerine bile bakamam.

Kendimden geçmişim. Kışkırttı tabi beni kendimi kaybettim. Bilerek yaptı.

Ama öyle olsa yüzüme bakardı. Ya da bir tepki verirdi. En azından çaktırmadan gulerdi halime.

Ben tamamen kendimden geçmiş durumdayım. Taehyunglar gelmeseydi ne yapardım bilmiyorum.

Sanırım devam ederdik ve çoktan birbirimizin olmustuk. Belkide iyiki geldiler de bizi bir yanlıştan kurtardılar.

Bilmiyorum ne düşüneceğimi bilmiyorum. Kafam allak bullak oldu. En ıyisi unutmak saçmaydı zaten.

'Ne düşünüyorsun Jimin?'

Yoongi bana seslenince gözlerimi yerden ona cevirdim.

'Öylesine ne zaman harekete geçicez.'

'Bilmem jungkook'a sor.'

'Saat öğleyi baya geçti. Bence artık zamanı.'

'Jungkook'a sor.'

Sahi o nerde daha demin burda oturuyordu.

'Nereye gitti.'

'Içeriye yatmaya.'

Ben nasıl görmedim. Artık ne kadar daldıysam. Ayağa kalkıp odaya gittim.

Aslında yaklaşmakta kararsızdım. Birazda çekiniyorum. Bana sırtı dönüktü.

Kendisi kalkar ya! Ben en iyisi rahatsız etmeyeyim. Arkamı dönmüş gidiyordumki adımı seslendi.

'Jimin.'

Uyumuyor muydu? Geri dönüp yüzüne baktim. Yattığı yerden doğrulup oturdu.

'Özür dilerim uyandırmak istemedim.'

'Uyumuyordum. Bir sey mi oldu.'

'Ne zaman harekete gecicez.'

'Hazır mısınız?'

'Evet.'

'O halde ormana gidebiliriz.'

'Hm hm.'

Tekrar arkamı dönüyordum ki yine konuştu.

'Iyi mısın?'

'Sence.'

✾ 𝙀𝙇𝙔𝙀𝙇 ✾ 𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin