Dzień dobry~!
Z racji tego, że pod Surrender wybiło tysiąc wyświetleń (trochę przegapiłam ten przełomowy moment, ale wszystkim bardzo dziękuję za czytanie i gwiazdki <3) oraz napisałam już większość egzaminów (zostały tylko 3, bliżej niż dalej), postanowiłam podczas "najdłuższych wakacji życia" zająć się trochę pisaniem. Dlatego przychodzę do tych, którzy jeszcze mają to opowiadanie w bibliotece lub wpadli tutaj przez zupełny przypadek, z następującym pytaniem:
What's next?
To oczywiście nie tak, że po Surrender nie pisałam kompletnie nic. Mam zaczęte kilka opowiadań - niektóre to jedynie pomysły, inne są już w dość zaawansowanym stadium powstawania (można to tak nazwać? Huh), a jeszcze inne siedzą wciąż w mojej głowie. Dlatego chciałam zapytać Was, co chcielibyście przeczytać jako pierwsze!
Zanim w ogóle zacznę, wszystkie moje projekty na ten moment to boyxboy love i fanfiction z członkami BTS w rolach głównych. Nie chcę jednak skupiać się (pomijając jedno z opowiadań) na wątku romansu, a raczej na samej fabule i akcji, także mam nadzieję, że nawet czytelnicy preferujący związki hetero jakoś się odnajdą. Oczywiście, nikogo do niczego nie zmuszając~!
Najwięcej napisanej mam na ten moment "tragikomedii", dla której wciąż nie mam tytułu, a głównym shipem jest sope (znęcam się trochę nad Yoongim, dzień jak co dzień). Lżejsze klimaty, fabuła skupiona głównie na przygodach trochę pechowego studenta, na którego nieszczęście pewien bardzo głośny człowiek wprowadza się do mieszkania piętro wyżej. Mam dość specyficzne poczucie humoru, ale staram się, żeby było więcej tej komedii niż tragedii... Okej?
Trochę bardziej "poważnym" projektem, a na pewno bardziej obszernym jest opowiadanie osadzone w średniowiecznych ramach, w świecie, który sama stworzyłam. Na ogół uwielbiam wszystkie książki i opowiadania w takim klimacie, ze szczyptą magii i dreszczykiem emocji (im więcej trupów tym lepsza książka, believe me), dlatego inspirując się niejednym takim dziełem, postanowiłam spróbować swoich sił w tym temacie. Na początku shipem głównym miał być taekook, ale wyszło jak wyszło i praktycznie dla każdego coś dobrego (if u know what I mean ( ͡° ͜ʖ ͡°)).
Muszę chyba wspomnieć też o czymś, co byłoby teraz bardzo na czasie - pewna nieciekawa w skutkach epidemia nieznanego dotąd wiru... no, jak w każdej grze/filmie o zombie. Ktoś kojarzy Dying Light? Właśnie w tym uniwersum zaczęłam pisać jedno z moich opowiadań, skupiając się głównie na jikookach. Innych postaci jednak nie zabraknie - zarówno z BTS jak i ze świata DL. Każdego chciałam jakoś wyróżnić, niektórym nadać zupełnie nowe znaczenie, innych zastąpić kimś, kto bardziej widzi mi się na danym miejscu. Nie zabraknie też akcji - to opowiadanie zdecydowanie będzie najbardziej dynamiczne, a przynajmniej taki jest zamysł. A zombie w świecie Dying Light to w sumie najmniejszy problem.
Tak to z grubsza wygląda, chociaż mam jeszcze kilka historii w zanadrzu, ale dość niedopracowanych - między innymi opowiadanie, którego publikację cofnęłam i mam zamiar je przerobić. Wampiry, likantropy i ogólnie inne szatany, wiadomo. Jak na razie, te trzy wyżej opisane opka noszą umowną nazwę moich "main" projektów, na nich pewnie skupię się w najbliższym czasie. Od Was w pewnej mierze będzie zależało to, czym zajmę się najpierw, dlatego, jeśli już tu jesteś i jeszcze się nie zanudziłaś/eś moim pseudooficjanym wywodem (nie umiem w notki odautorskie, pseplasam) to zachęcam do skomentowania :)
Reasumując, jeszcze raz dziękuję bardzo za wszystko z głębi mojego zimnego serduszka i dajcie mi proszę znać, co sądzicie o tym powyżej!
Pa pa~!
CZYTASZ
Surrender | BTS x Reader | Zakończone
Fanfiction«Staliśmy pod ścianą, przysłuchując się odgłosom z zewnątrz. Tupanie stawało się coraz głośniejsze i wyraźniejsze... aż nagle ucichło. Tuż przed drzwiami pokoju, w którym siedzieliśmy. Oboje wstrzymaliśmy oddech, zastygając w bezruchu, gdy klamka o...