FINALE

516 26 0
                                    

REMINDERS:


The views of the author doesn't reflect in any specific events already happened or might just happen. What you're about to read is only an imaginative composition of the author. This is a BxB genre which may not suitable for the readers ages 18 year old below. Hereof, the composed story is exclusive solely for 18 year old and above and may encounter some inappropriate use of words you might read later on. And if you are against at same sex relationship or not comfortable reading this kind of thoughts, you are free to leave this page.

Be open-minded.

______________________

NOTICE:

Two chapters left and we're done. So, I would like to acknowledge the endless love and support for those audiences who lending their precious time just to read every chapters I updated on wattpad. Those valued readers of mine were very much appreciated in excerting some efforts just to check the content in every chapters published.

Now, I wanted you to expect the upcoming novel story that will be going to release after three weeks since the released of the two chapters left from my first story. I assure you that this new upcoming story will take you to the other dimension filled with magical creatures, places, and even their bizarre living. I will just leave an update/s when it's ready and when is the release of my new upcoming story.

Please make it sure that you'd already follow me on wattpad and befriending me on facebook enable for you to be on up-to-date on the news, announcements, and other relevant matters regarding my story/ies.

"SEE YOU IN VERATHRA!!!" Saad ko at dito ay bigla na lamang nagliwanag ang aking katawan at walang ano ano'y bigla na lamang akong naglaho at sumama sa ihip ng hangin.

FINALE

Quicke_Ow

Feel Me 2020

BxB

FINALE

8:00 am.

Isang nakakasilaw na liwanag ang gumising sa aking diwa, hindi ito kinakaya ng aking mga mata dahilan upang sapuin ito ng aking mga kamay upang malabanan ang sinag nito wari libo libong haring araw ang kalakip nito na nagpaindayo sa liwanag. Ilang saglit pa noong mawala ang nakakasilaw na liwanag, ibinaba ko ang aking kamay na nakatakip sa aking mga mata kasabay nito ang unti unting pagmulat ng mga ito.

Dito ay tumambad sa aking mga mata ang puting kapaligiran. Natagpuan ko na lamang ang aking sarili na nakahiga sa malambot at preskong higaan, parang nasa iisang silid lamang ako naroroon. Mapayapa ang paligid at kasabay nito ang pagihip ng preskong hangin na pumapasok dito sa silid dahil sa pagsasayaw ng mga puting kurtinang naririto.

Isang malalim na buntong hininga ang aking ginawa sabay na nakipagtitigan sa puting kisame nito at dito inalala ko ang mga nangyari. Dito ay naalala ko ang mga tagpong naganap sa amin, nagbalik sa aking alaala ang mga pangyayaring pagpapaulan ng mga bala ng baril sa amin doon sa bahay nila Raymond hanggang sa kami ay hulihin ng mga armadong kalalakihan, at noong magsagupaan kami ng mga kalaban hanggang sa pangyayaring nabaril kami ni Raymond at bumulagta sa sahig. Dito ay agad kong kinapa ang parte ng aking katawan kung saan ako nabaril ngunit walang kahit na ano ang naririto ni ang sakit at kirot ay hindi ko nararamdaman.

Feel Me 2020Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon