44.bölüm: "hamilemi!?

162 10 0
                                    



İki hafta sonra...

Tam olarak iki hafta geçmişti ve ben gitgide düzeldiğimi hissediyorum. Jungkook beni iki hafta  boyunca sürekli bir yerle götürüp gezdirmiş işi olduğu zaman ise beni şirkete götürmüştü. O kadın bir çok kez görsemde umursamamıştım her seferinde bana itici bakışlar atıp gitmişti ve bu iki hafta boyunca rubi evden sürekli çıkıp gitmişti ve sonra yeniden dönmüştü geri döndüğü için umursamadım fakat bu kadar yorgun olması beni endişelendiriyordu ve günde dört kap mama yiyordu normalde kabı zaten büyük olduğu için günde iki taptan başka yemiyordu şimdi ise bu kadar çok yemesi ve sakinleşmesi garip geliyordu. Belkide hastaydı ve veterinere götürmem gerekiyordu.
Telefonumu elime aldım ve mesajlar kısmına girip jungkooka mesaj attım.

Gönderilen: sevgilim❤️
"Jungkook!?"

Gönderen: sevgilim❤️
"Efendim güzelim?"

Gönderilen: sevgilim❤️
"Meşgul musun?"

Gönderen: sevgilim❤️
"Hayır işim bitti. Bir şey mi oldu?"

Gönderilen: sevgilim❤️
"Sanırım rubi hasta onu veterinere götürmek istiyorum ama yanlız gitmek istemiyorum. Benimle gelir misin?"

Gönderen: sevgilim❤️
"Tamam gideriz bekle geliyorum."

Gönderilen: sevgilim❤️
"Teşekkür ederim sevgilim^^"

Telefonumu masaya bıraktım ve odama çıkıp üstüme pantolon ve bir tişört giydim üstüme bir ceket aldım ve rubi'nin yanına gittim uzanmış etrafa boş bakışlar atıyordu. Yanına gittiğim zaman doğrulmuştu. Şimdi fark ediyorumda kilomu almış ne eskisinden daha büyük gözüküyordu. Onu sevmeye başladığımda hırlamaya başlamıştı karnını okşamaya başladığında o kadar mayışmıştı ki uyayacaktı resmen. Ama uyamamalıydım elimi karnından çektiğimde anında kafasını kaldırmış ve bana kızgın bir bakış atmıştı.

Kapı calınca ayaklanıp kapıyı açtım. Jungkook yine yüzündeki maskeyle duruyordu maskesini indirip bana sarıldı. Arkama dönüp rubiye baktım.

"Rubi hadi gel kızım."

Asla yerinden kıpırdamamıştı.

"Hadi ama dışarı çıkıyoruz. Hadi gel."

Asla umursamayıp arkasını dönüp uzandı. Jungkooka doğru döndüm ve rubiye gözlerini kısmış bir şekilde bakıyordu.

"Neden böyle yapıyor ya!?"

Jungkook bana dönüp baktı.

"Ne zamandır böyle?"

"İki haftadır sürekli evden çıkıyor döndüğünde ise çok yorgun oluyor ve anında uyuyor çok fazla yemek yiyor ve eskisi kadar hiperaktif değil sürekli uyuyor."

Jungkook bir anda gülmeye başlamıştı. Niye gülüyorki şimdi benim köpeğim hasta ve o gülüyor mu!? Kollarımı göğüsümün altında birleştirip ona kızgın bir bakış attım.

"Neye gülüyorsun!?"

"İki haftadır demek evdem çıkıp geliyor ve geldiğinde yorgun oluyor. Doğru anladım değil mi!?"

 𝐼 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓎𝑜𝓊! / ʝʝⱪ ✓  {𝓉𝑒𝓍𝓉𝒾𝓃𝑔} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin