8. fejezet

489 30 20
                                    

8. fejezet

Taehyung

Hét ágra sütött nap. Nem is volt kérdés, hogy most a legjobb helyen a tengerpart szélén vagyunk. Mi srácok nem vacakolunk annyit egy fürdőzésre való átöltözéssel. Ledobtam magamról a göncöt, kihalásztam a fürdőgatyát, belebújtam és irány volt a part. Jimin és Jungkook már csobbantak is. Tekintetemmel Aechant kerestem, de ezek szerint ő még nem készült el.

- Hol a pokolban vannak már a lányok? – kérdezte türelmetlenül Jungkook.

- Byul lehet éppen a fürdősminket készíti el – jött ki nevetve a vízből Jimin. – Kértek sört?

- Ja – kiáltja Jungkook.

- Tae? – fordul felém, majd mint akit agyonvertek úgy némult meg. – Aszta rohadt! – nyögte be. Azonnal odakaptam a fejem, mert az hittem Aechanra mondja, de tévedtem. Byul jelent meg. Nem mondom tényleg csinos csaj, egy vörös háromszög melltartót viselt, amit kicsit jobban összehúzott, hogy éppen eltakarja előlünk a mellbimbóit, hozzá egy falatnyi tangát viselt. Jimin nagyot nyelt mellettem, és szinte csorgott a nyála. Furcsa nekem ez a srác.

- Dögös vagy cica! – szalad ki hozzá Jungkook.

- Szerintem még túl sok is a ruha rajta! – kiáltja oda röhögve Jimin.

- Álmaidban öreg – nevet vissza Jungkook. Most ez a kölyök tényleg ennyire vak, hogy nem veszi észre a saját haverja itt helyben megdugná, ha lehetne. Kívülállóként sokkal jobban észre lehet venni az ilyen dolgokat, de hamar minden figyelmem egy gyönyörűségre terelődött.

Aechan lépett ki a házból, a lány maga a tökély. Formás, gyönyörű keblei vannak, és egy egyrészes sötétkék fürdőruhát viselt, amin a felsőt az alsóval elől és hátul is egy-egy vékony pánt fogta össze, így formás derekát a nap lágyan simogathatta. Nem volt kihívó, egyszerű csodálatosan festett.

- Nem volt nagyobb fürdőruhád? – kérdezi meg Byultól mikor észreveszi, hogy a barátnője miben is jelent meg.

- Minek, még ez is sok – válaszolja. – Így is lesz rajtam olyan hely, amit a nap nem fog érinteni.

- Aki napozni szeretne, van a parton napozóágy, az asztalnál hűtőtáskában a hideg üdítő és a sör – oldja Jungkook a két lány közötti feszült viszonyt.

- Gyönyörű vagy – lépek oda mellé. Rám néz, és azonnal lágy pír jelenik meg az arcán.

- Nem tudom, hogy erre most mit mondjak, de... köszönöm – mosolyog zavartan. Lehet, hogy ennek a lánynak még senki sem bókolt? Pedig nagy hiba.

- A barátnőd mindig ilyen... hogy is fogalmazzak...

- Szabadelvű? – kérdezi finoman.

- Úgyis lehet fogalmazni – lépdelek mellette, miközben kellemesen simogatja a talpamat a meleg homok.

- Mindig szeret a középpontban lenni, akkor boldog, ha minden férfi szem rá szegeződik – mondja.

- Hidd el, nem minden – mosolygok rá, ő meg zavartan hajtja le a fejét. – Megmártózunk a tengerben?

- Igen, vizesen szeretek napozni – mosolyog.

- Verseny a vízig? – kérdeztem, mire bólint, és kacagva szalad mellettem. Természetesen lassítok mert nem akarom lehagyni, nevetése simogatja a lelkem, melleinek ringása pedig a szememnek esik iszonyúan jól. Férfi vagyok, na!

Vágyom rád (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now