10. fejezet (18+)

689 37 9
                                    

Jimin

Egész királyul éreztem magam, már egy láda sört megittunk, jókat röhögtünk, és irigykedve néztem, ahogy Byul Jungkook ölében találja meg a kényelmét. Nem szép dolog a haverom csajára vágyni, de ez van, mióta meg dugtam képtelen vagyok kiverni a fejemből. Már attól feláll az öreg, ha csak a sóhajaira gondolok. Talán pont a tiltott gyümölcs miatt érzem ezt annyira édesnek.

Elnézve Aechant, most, hogy Tae ennyi figyelmet szentel neki, mintha kicserélték volna? Nagyon dögös ebben a fürdőruhában, jó nem mutat annyit, mint Byulé, de rejtett szépség, nem is gondoltam volna róla, hogy a ruhái ilyen idomokat takarnak, többet kéne megmutatnia magából.

- Mit nézel ennyire? – fordul hátra Jungkook a napozóágyban, kezében a sörrel. – Á! – hangja mintha bosszús lenne. – Akkor kellett volna lecsapnod rá, mikor ajánlottam.

- Nem akarok én vele járni, de meg kell mondanom, hogy igen szép darab – vigyorgok és húztam le a maradék sört, majd a dobozt fél kézzel összezúztam, és a szemközti kukába hajítottam. – Csont nélkül! – kiáltottam fel.

- Aechan mindig is szép volt, csak nem mutatta ki a világ felé – motyogja Jungkook. Furán nézek rá, mert az arca mintha megfeszülne, nem hinném, hogy féltékeny lenne Taere?

- Tae a te haverod és bassza a csőrödet, hogy kavarnak? – érdeklődtem.

- Mi? Dehogy! Nekem egy dögös barátnőm van – érvel, amit én is tudok.

- Akkor is fura vagy haver – dobok hozzá még egy doboz sört.

Jól szórakoztunk a parton, bár egyre jobban arra hajlok, hogy bizony Jungkooknak nem tetszik, hogy Aechan körül legyeskedik Tae, mert az a kakaskodás, amit leművelt a messziről jött ember azt hinné, hogy Jungkooknak Aechan a barátnője. Kénytelen voltam magam igazságot tenni közöttük, és Taenek kedvezett a szerencse. Jungkook olyan dühvel vágta a röplabdát, hogy azt hittem eltörik Tae keze, ha visszacsapja. Fél szemmel azért én inkább Byulra figyeltem. Kényelmes napozgatott, annyira ráugrottam volna, egész végig azon agyaltam, hogy hogyan tudnék a bugyiján belülre kerülni. Jungkook mindenhol ott volt, és az is fura lett volna, ha Byul eljön a közös szobájukból. Már ott tartottam, hogy feladom, és bizony ezen a hétvégén nem kóstolhatom meg megint.

Tae és Aechan elmentek moziba. Mi biliárdoztunk a lenti teremben. Jungkook végtelenül feszült volt egész idő alatt, és ő maga hajtotta az én malmomra a vizet, mikor egyik piát vedelte a másik után. Felcsillant a remény, hogy mégis szerencsém lesz ma éjjel. Mondhat nekem bármit az a hülye gyerek, ő bizony marhára utálja azt, hogy ezek ketten együtt mentek randira.

- Úgy látom a barátod rendesen felöntött a garatra – csaptam Byul fenekére, mikor Jungkook elment dobni egy sárgát. – Mit szólnál, ha kihasználnánk az alkalmat?

- Te cipeled fel a szobánkba, aztán lent találkozunk – ajánlotta. – Konyhaasztalon még sosem csináltam.

- A kívánságod számomra parancs – kacsintottam, mert Jungkook félig görbe útvonalon érkezett vissza hozzánk. Szerintem márt a biliárdgolyókból is duplán látott, mert többet tolta mellé a dákót.

Meg kell mondanom, hogy a haverom elég nehéz, főleg úgy, hogy teljesen elengedi magát. Úgy kellett behajítanom a szobába, és fektettük fel az ágyra.

- Mi lenne, ha... - karoltam át Byul derekát, és csókoltam bele a nyakába, miközben a haverom kiütve ott feküdt az ágyban.

- Majd lent találkozunk – tolt el finoman magától. Kissé bosszú voltam, hisz milyen izgalmas lett volna, ha ott pakolom meg a csaját miközben ő húzza a lóbőrt. De siettem le a konyhába, azt akartam, hogy Byul mindig csak rám vágyjon, ahogy valamiért én őrá.

Vágyom rád (BEFEJEZETT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin