Tu Adam, jednak żyję. Chciałbym napisac o wakacjach i o lecie oraz dlaczego to najgorsza pora roku.
"Dlaczego nienawidzisz lata?"
Czuję, że się troche nad tym rozpisze, ale trudno.
Jest gorąco jak na patelni. Ja ponieważ nie jestem osobą szczupłą to odczuwam to podwójnie, no bo jednak tłuszcz jeszcze dodatkowo ogrzewa xd.
Do tego dochodzi zakładanie kilku warstw ubrań, czyli jeden stannik sportowy, drugi stannik sportowy, koszulka, a czasem nawet jeszcze bluza, bo nawet luźne koszulki nie zakrywają do końca biustu.
Kolejnym powodem są komary i muchy. Ci mali krwiopijcy dokuczają wiekszości osób przez całe wakacje (chodź w tym roku tak dużo mnie nie pokąsało o dziwo)."No dobra, ale w lato przecież nie ma szkoły"
Racja, to jest niepodważalny fakt, ale i tak w roku 2020 przez pewnego wirusa mieliśmy 3 miesiace dodatkowego siedzenia w domu.
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo przepadam za biologią. A pan, który nas jej uczy rzadko bywa w szkole z powodów zdrowotnych. Miałem z nim lekcje miesiąc, może półtorej a później był na zwolnieniu lekarskim czy coś :'(
A co do wyjazdów to nie wszycy mogą sobie pozwolić na daleką wycieczkę więc sa trzy opcje:
- zostają w domu,
- wyjeżdżają do dziadków/ do wujostwa,
- lub jadą na obóz (i jedzą szyszki, przepraszam to silniejsze ode mnie)Do tego ja spotkałem kilka osób, które były wysyłane na obozy mimo ich chęci (nie siłą, ale oni woleli robić coś innego w wakacje, tak przynajmniej słyszałem z ich realacji).
"Ale wtedy można się opalać"
Tia, mówcie to osobie która najchetniej siedziałaby w domu w forcie z krzeseł i poduszek grając na ukulele. Osobie, która uwielbia deszcz i w lato wychodziłaby tylko po burzy lub nawet w jej trakcie i zbierała ślimaki. Osobie, która chciałaby mieć bladą cerę, ale nie może, bo jej skóra łapie słońce w trybie natychmiastowym. Łał, właśnie opisałem wam w skrócie moje ostatnie trzy lata (pory roku).
Ale dobra, przedstawię wam też kilka plusów:
+ truskawki,
+ zaczynają się grzyby,
+ są ślimaki i różne owady,
+ rosną kwiutki :3
+ można jeść lody
+ odpoczywa się od znienawidzonych przedmiotów szkolnych
Jak chcecie ludziska to możecie pisać w komentarzach plusy i minusy wakacji ;D
CZYTASZ
I'm a (trans) boy
De TodoGłównie o mojej dysforii i problemach, ale jednocześnie jajcarsko i z dużą dozą ironii.