Postanowiłem, ze napiszę sobie o rzeczach (dziwnych rzeczach dodajmy), które powodują u mnie euforie :)))
●dotykanie framugi drzwi (tej części na górze dla jasności XD)
●Siniaki/zadrapania itp, proszę nie pytać,
●wory pod oczami
●krótkie/obgryzione paznokcie, mimo, że nie obgryzam to obcinam najkrócej jak sie da (co wkurza matkę)
●widoczne żyłki (jestem pasztetem i u mnie ich nie widać, no chyba, że na dłoni)
●wystające kości (szególnie na nadgarstku, boże jak ja to uwielbiam...)
●całkowicie lub częściowo zgolone brwi (jakbym to zrobił to mieszkałbym na strychu, ale cóż)
●trans emotka 🏳️⚧️🏳️⚧️🏳️⚧️🏳️⚧️🏳️⚧️ (niedawno ją dodali, i mam nadzieję, że chociaż część osób ją widzi), która była btw w najnowszej aktualizacji...
●moje skarpetki w kaczki XD (don't ask vol. 2)
●ubrania w rozmiarze meskim XL, w damskim to chyba XXL (i wieksze oczywiście)
●zbieranie k0ści 🦷🦴🫀
●krótkie włosy (których jEszCzE nie mam)
_______________________________________I miałem się wyrazić na temat protestów, o czym sobie dopiero przypomniałem, wiec zrobię to teraz.
Ja aborcję popieram w 100%.
Nieważne, czy płód jest uszkodzony czy nie, to jest wybór osoby, która jest w ciąży. Jedyne co mnie nieco przeraża, to aborcję wykonywane np. w 31 tygodniu rozwoju płodu (w stanach aborcja legalna jest do 32 tyg. ciąży), dlatego że to nie jest już operacja, tylko przedwczesne wywoływanie porodu. Kobieta wtedy jest o wiele bardziej zagrożona komplikacjami.
Co do marszów narodowców to mi ręce opadły... Podpalili oni dom sąsiadow osoby, która wywiesiła tęczową flagę na balkonie. I nawet nie osiągneli zamierzonego celu, ponieważ balkon z flagą był o piętro wyżej.
Nie wiem, co się dzieje w tym kraju to jakiś cyrk. Choć w sumie nie, bo w cyrku można się pośmiać, a sytuacja Polski jest po prostu smutna.Pozdrawiam, trzymajcie się. Może wszystko jeszcze nie jest stracone.
Robal
CZYTASZ
I'm a (trans) boy
AcakGłównie o mojej dysforii i problemach, ale jednocześnie jajcarsko i z dużą dozą ironii.