- Всемогъщи богове! Не говориш сериозно, нали? - въздъхва безнадеждно Фенрис, облягайки се назад в стола си, щом Азриел споделя какво сме научили от Разказвача по-рано днес.
Лизандра поклаща глава, мърморейки под нос за това колко глупав и неадекватен бил въпросът му. До нея Андракс разкъсва с вилицата и ножа си жилаво парче месо, местейки погледа си ту към чинията, ту към Азриел и мен. Кресида седи от лявата ми страна, държейки ръката ми за утеха, без да отделя и за миг угрижения си поглед от лицето ми. Докато ни е нямало, тя и Роуланд са приготвили някаква отвара, която Кресида пресипа в чашата ми, заявявайки, че трябва да я приемам винаги по време на ядене. Има противен вкус на гнило, а също и подобен аромат, който, разбира се, не остава незабелязан от острата сетивност на елфическите носове на приятелите ми.
Отпивам от отварата, като отново се намръщвам на вкуса и стисвам нос в опит да притъпя миризмата. Сякаш някой нарочно се е постарал да развали вкуса ѝ, преди да я изпия.
- Всъщност е съвсем сериозно - отговаря на въпроса Азриел и грабва бутче месо от елена с гарнитура от задушени зеленчуци, поставен в центъра на масата ни.
- Не отново... - въздъхва Фенрис, разтривайки слепоочията си. - Не може ли просто да поровим из книгите в библиотеката? Все ще се намери нещо относно тези компоненти.
- Щом не желаеш да гостуваш на Лусил, недей - съветва го Демон. - Вместо това ела да наблюдаваш границата с мен.
- Благодаря за предложението, братко.
- Нали за това са приятелите.
- Аз имам по-добра идея - заявява Азриел. - Ние ще отидем да разгледаме книгите на Лусил. Ти може да останеш тук, за да преровиш дворцовата библиотека.
- Звучи ми по-добре.
- Още кандидати? - Азриел оглежда всички около масата.
- Аз ще му помогна - обажда се умълчаната Рианон.
- Съставѝ ми списък и ще се разровя из моята стая - услужливо предлага Андракс. - Имам хиляди томове относно магията, които дори не съм прелиствал. Там със сигурност ще се намери полезна информация. Все още обаче съм учуден от мисълта, че Разказвача не е разполагал с необходимите сведения. Как е възможно това?
- Въпреки че назова всички компоненти на еликсира, не беше наясно къде се намира всеки един от тях. - Азриел скръства ръце върху масата. - Затова на нас се прехвърля задачата да открием всички сведения, с които разполагаме.
ESTÁS LEYENDO
KINGDOM OF DAWN (Book 2)
FantasíaВТОРА КНИГА ОТ ПОРЕДИЦАТА "QUEEN OF STORM" След като Кайра Буреносна се отървава от пленничеството си в мрачното кралство на отдавна забравена чародейка и се прибира у дома след смъртоносния си поход, нещата там далеч не са същите, каквито ги е оста...