Gimpo Foreign language High school
Başımı kaldırarak, ekşittiğim suratımla, biraz sonra giriş yapacağım okula bakmıştım.
Yeni bir Lise, Yeni bir hayat.
Ve evet, ben Jennie Kim, yeni sayfalara adım atmakta oldukça zorlanan, çekingen, herkese kendini açmayan, dışarıdan soğuk ve bencil görünen, ancak aslında pamuk gibi bir kalbe sahip olan ve başkalarını düşünmekten dolayı kendine fırsat bile bulamayan o zavallı kızdım.
Ve bu kız üçüncü okul deneyiminden oldukça çekiniyordu.
İşin en garip yanı ise, sinirlerini kontrol edemeyen, kızını terlikle dövmek için türlü annelik eğitimlerine baş vuran bir anneye sahip olmama rağmen üçüncü defa okuldan atılmama asla sinirlenmeyip oldukça elit bir şekilde yanıt vermesiydi.
Dün geceyi Chaeyoungun, parti boyunca dışarda kalıp adını hala bilmediğim adamla olan dansımızın amacını ve ne zamandır tanıştığımızı sorgulamasıyla geçirdikten sonra, sakince soluklanıp anneme bir cesaretle okuldan atıldığımı söylediğimde bana olan tek tepkisi, sorun değil kızım, senin için daha iyi bir okul seçmeliydim deyip rahat bir uyku çememi sağlamasıydı.
Derin bir nefes içime çekip kömür karası, belime kadar uzanan saçlarımı bileğimde ki tokayla at kuyruğu şeklinde bağlayarak girmeye korktuğum okul kapısından içeriye giriş yapmıştım.
Umarım burada ki okul serüvenim sakin ve uzun ömürlü geçerdi.
*
"Çekmesene ya!"
"Ya bırak lali, bu gün bunu takma sırası bende, biliyorsun."
"Jisoo-Ya, bay Park birazdan derste olur, kavga çıkmasını mı istiyorsun?"
"İyi peki, o zaman bende senden en pahalı makyaj malzemelerimi esirgerim, görürsün sen. "
Sessizce en köşedeki boş sıra olmadığı için, benim için getirilen sırama oturup tartışan ikiliyi izlemeyi bırakarak odak noktamı değiştirmiştim.
Bırada ki herkes eski okuluma nazaran çok farklı davranıyordu.
Sanki okula birşeyler öğrenmeye değilde süslenmeye geliyorlarmış gibiydiler.
Garipsemedim açıkçası, çünkü nede olsa lise ilk sınıfken de böyleydi. Yani orada da asıl okula gelme amaçları aşk hayatlarına biraz eylence katmaktı. Sadece anormal olan okul ,yeni atıldığım okulumdu. Genellikle orada soğuk, bilmiş ve intihara meğilli kaba öğrenciler mevcuttu.
Orada ki tek güzel anılarım, doğruyu söylemek gerekirse Yoongiyle geçirdiğim zamanlarımdı. Gerçekten o boktan yeri güzel kılan tek şey olduğu için, ona bir gün teşekkür etmeliydim.
Bakışlarımı bu sefer az önce ki gürültücü ikiliden farklı olarak havalı ve asık suratlarıyla insaları knedilerinden uzaklaştıracakmış gibi görünen iki kıza çevirmiştim.
"Hey Sara, dersin ne olduğunu biliyor musun? Lanet olası ders programını hazırlamayı unuttum."
Arkalardan gelen kalın erkek sesi az önce ki kızlardan birinin somurtmasını keserek, başını o yöne çevirmesini sağlamıştı.
"Dersin Bay Parkla olduğunu biliyorum sadece. Felsefes mi yoksa pisikoloji mi orası bendede yok."
Çocuk bu sefer gülerek onu onaylamıştı.
"Sen hangi ara dersleri takip eder oldun Sara? Ah, bir kaç gündür inek olup çıktın yani."
"Alakası yok, sadece bay parkla olan ders günlerimizi biliyorum, adam aklımdan çıkmaz oldu yahu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dernière Etoilé, Jenmin
FanfictionVe sen gökyüzünü inleterek yeryüzüne düştüğün gün , ölü ruhunun gri külleri mezarımı süslemiş olacak. Park Jimin & Jennie Kim & Min Yoongi ©Zarbanit | 2020 | Temmuz