Nuėjusios į virtuvę pamatėm, kad ant stalo pamatėme krūvą vieno kasnio sumuštinukų su įvairiais įdarais kaip dešra, avokadai, agurkai, pomidorai ir t.t. Šalia buvo padėta kelios kepto kiaušinio porcijos, omletas ur daur daug visko, o pačiame vifury puikavosi vaisiai aplieti šokoladu, o apkink juos gažiai supjaustytas tinginys.
- Wow.....,- tepasakėm visi choru.
- Šventiškam rytui šventiški pusryčiai- tarė linksmai Jin, - prašom sėstis nevarvinus selės.
- Oho... Jin gal nereikėjo..?- susirūpino Moon
- O kodėl ne? - jugi visi džiaugiasi dėl to, kad pabudai ir čia tavo pirmasis rytas po pabudimo, noriu, kad jis būtu įsimintinas, - linksmai pažiūrėjo jin, - na tai ragaukit valgykit, šį kartą išbandžiau daug naujų receptų. Norėčiau jūsų įvertinimų.
- mmmmmm... Lapai skanū...., - pilna burna prabilo hobi.
- Taip, tikrai... Mmmmmmhmmmm~. Pasaka,- pagytrė Jin Moon, - beje nežinau ar turėčiau tai sakyti prie visų, tačiau, kol visiškai nepamiršau, hobi, ačiū už dovanėlę.
- Pašom, - vėl pilna burna tarė hobi ir nusišypsojo.
Kokia dovanėlė? Ar Moon man kažko nepasakė? Aš piktai debtelėjau į ją, o ji man atgal. Tai reiškia, kad pasakys vėliau, nu, bet aš negaliu laukti. Nors Moon nieko praktiškai nepamena, jos harakteris nepasikeitė, nė velnio.
Valgydami visi tylėjom. Turbūt buvo taip skanu, kad net nesinorėjo kalbėti. Staiga pamačiau kaip Yoongi žiūri į mane. Kodėl ji taip daro? Na ką, aš jam nusišypsojau. Ar aš tokia graži, kad net jis į mane spokso?. Nnneeeee Tae iš mamos paveldėjo grožį, ne aš. Aš paveldėjau smegenis, na bent dalį jų tai tikrai.
Yoongi P.O.V.
Visi valgėme tyloje. Maistas tikrai buvo labai skanus. Skanesnis nei visada. Staiga pajutau, kad aš visą tą laiką žiūrėjau į Seną. Ji man nusišypsojo, tada aš nutraukiau žvilgsnį. Atsisukau į Jin. Regis jis viska matė. Jin kilstelėjo antakius ir poto pažiūrėjo į Sena lyg klausdamas :"įsimilėjei?"
Aš tik piktai į jį debtelėjau.
Tikuosi, kad Sena viso šito nematė. Nors ką aš čia galvoju?! Jugi tegul sau ir mato man dzin NE DZINGT, bet DZIN. Visgi ji tiktais mano draugo sesuo ir tiek. Kas man darooos???!!! Kodėl aš apie tai galvoju??? Neturėčiau galvoti apie miegą, kaip mane užknisa jin arba koks skanus jo gamintas maistas? AAAAHHHHHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAKFHJSBEUDBDIGEIDGEIEBDUDVKSH!!!!!!!!!!Pagaliau pavalgiau ir padėkojau jin už maistą. Tik neuprantu kodėl visi į mane žiūrėjo taip sumišusiai išskyrus Moon, Seną ir Jin. AAAAAAA aš padėkojau už maistą!!!! Aš niekada tai nesielgiu. O. Ne. Jin "suprato" priežastį.... Jis mano, kad tai dėl Senos.... Iš kur taip manau?! Nes jis man išeinant kilstelėjo antakius lyg sakydamas " Va ir tau faktas, kad tu tikrai įsimilėjei". Aš tik pavarčiau akis. Uhhhhh... Jis mane taaaaiiipppp erzina su timis savo minomis....
Atsiprašau, kad dabar truputį trumpesnė dalis... 😥 Beje sveikinu visus su paskutine vasaros diena 😭😭😭😭 💖💖💖💖 Absoliuciai srr ka priverciu laukti, bet dabar as stengiuosi kuo daugaiu laiko praleist su seima ar draugem, o ne telu, kad ir kaip nesisektu xd
Aciu tirm keliem zmonem kurie skaito 😊TIK....
PLZ....
VOTE ARBA COM
PLZ......
AČIŪ
KAS
SUPRANTAT
LUV YOUUUUU
ALL
ARMYS
AND
PURPLE
YOU
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
THANKS FOR SUPPORT
YOU ARE READING
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...