Sedėdama autobuse kažką papaišiau.
( Mano pačios piešta)
Kad ir kur bebūčiau, kad ir ką be daryčiau, jie vistiek bus visur.
Aš jų pasiilgsiu...
Man taip bemastant aš atvažiavau į Seulą. Išlipusi iš autobuso nuėjau į taksi stotelę. Nežinau kaip kitaip tą vietą pavadint. Įlipusi į taksi pasakiau adresą kur mane vežti.
Kai mane atvežė jau buvo 07:00, tad įsijungiau lėktuvo eėžima, kad kol bus pamokos negaučiau vaikinų žinučių.
Pamokos prasideda 09:00, tad dar turiu 2 valandas susirasti bendrabutį, susipažint su kambariokėm ir pasiruošti psmokoms.
Nuėjau į didelį pastatą ir priėjusi prie administracijos paklausiau kuris mano kambarys.
Nuėjusi į bendrabutį buvau pati pirmoji, tad užsiemiau mažiausią kambarį ir išsikroviau savo daigtus.
Baigiant tvarkytis išgirdau durų krebždesį. Turbūt atvyko dar viena kambariokė.
Išėjau iš kambario
Ten stovėjo plona mergina rudais plaukais.
( Jei ką, tai nesu bts and BP shiper, bet tsg jas panaudojau , nes vėliau reiks jų grupės foto)
O už jos išlindo blondinė.
Oiiiii.... Kaip aš bijau su jomis susipažiiiintttt.... Aš tokia shyyyyy....
- Uhmmm... Sveikos.... - tariau ir vos neapsiverkiau.
- Sveika, matau esi shy, tad nesijaudink, mes malonios... Bent stengiamės tokios būt, - tarė brunetė. - Be to, mano vardas Eunjoo, bet sceninis vardas bus Toga.
- Sveika, Mano vardas Gyunghui. Sceninis vardas turbūt bus Jessie, - prisistatė blondinė.
Jos abi atrodo labai malonios. Tikiuosi tokios ir yra.
- Aš- aš vardu M-Moonjoon.... Sceninis vardas turbūt bus Moon, - AHHHH..... Moon.... Kodėl esi tokia bailė??!
- Kaip žinau musų bus keturios? - pasiteiravo Gyunghui.
- Nežinau... Man niekas nieko nesakė, - tariau. Prie jų kuo toliau tuo geriau jaučiuosi. - Tai rinkitės savo kambarius, mano štai šis, - parodžiau į mažiausią kambarį.
- Tau ten vietos užtenka? - pasiteiravo Eunjoo. - Jei nori aš galiu į jį eiti, o pati pasiimk didesnį.
- Ne, gerai ir ten, man jaukiau kai mažiau vietos.
- Na, kaip nori.
- Tai jūs eikit dėtis daigtus, o aš jei ką pasitiksiu dar vieną mūsų narę, - paliepiau merginoms.
- Kaip pasakysit ponia, - tarė abidvi pridėjusias įtemtas rankas prie kaktos kaip kariaiviai.
Aš tik nusijuokiau.
Po kiek laiko kai Toga ir Jessie buvo daigtų tvarkymosi įkarštį prasivėrė durys, o pro jas įženge......
HA! HOW YOU LIKE THAT?
Štai prašom dar viena part. Pagaliau sugryžo taip ilgai lauktas įkvėpimas!!!! WOHOOOOOO!!!!
Nu ką..... Sekmės nelaukiant kitos dalies 💜Luv u guys💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
Strange Love [Ltu] [ BAIGTA]
RomanceMoon P.O.V Aš atsibundu po komos Ir aplink save pamatau stovinčius 10 žmonių. Aš pasijuntu kiek nejaukiai, nes visų akys ismeigtos į mane. Tačiau is visų tų 10 žmonių man pazystami atrodo tik 3. Manau kad 2 is ju yra mano tėvą, na o trečias net neži...